New kid on the block Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Slik som navnet mitt påstår så har jeg en svært lav besjenskap til det å overclokke. Jeg lurer på om det er noen som kan gi meg in link på en side som vil forklare meg det helt grunnlegende om temaet, en slag "overclokking 101". Alle svar er mer en velkommen. Endret 27. september 2005 av New kid on the block Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800 stickyer som ovenfor og guider på ok.no er kjekt å lese igjennom. Og så er ting som fsb og mp lås samt låse opp viktige temaer du burde kunne Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Overklokking: Hva max volt burde være. Hva det vil si at maskina er stabil. Hva timings er, og hvordan de brukes. Bios Temperatur Programmer: Prime95 3D Mark Super PI Der er ting som er veldig kjekt i kunne! Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva max volt burde være. lurt på dette lenge på socet A. men er ikke det meste under 2V med vann akseptabelt over kort tid?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hva max volt burde være. lurt på dette lenge på socet A. men er ikke det meste under 2V med vann akseptabelt over kort tid?? På nyere cpu'er er det en del lavere. A64 klokker vel de fleste best på 1,6-1,8V, avhengig av kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå