Skurk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Bestilte meg Logitech® Z-2300 hos netshop igår men nå kommer jeg meg ikke inn.. Tenkte kanskje å slette ordren og legge ved lydkort også. Betalte med visa'n så jeg kan ikke bare legge til. Trenger jeg lydkort eller holder det med hk sitt? har MSI NEO2 Nforce3.. grunnen til at jeg vurdere lydkort er at d piper/skurrer i headsettet når mic'en ikke er dempet i windows. Headsettet er steelsound 5H med mic.. Så.. Trenger jeg lydkort? , og hva annbefales? Endret 11. september 2005 av Skurk Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Kanskje de har internett via BlueCom **editert** Nå tenkte jo jeg mer på linjetilbyderne til NetShop jeg da... Spørs vel hvor mange av dere som har fått med seg at BlueCom har vært nede på østlandet siden onsdag, hvor fortsatt en _god_ del sliter med å komme på nett. **edit2** og ja, det var en spøk... Endret 11. september 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
bertie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 vil bare tilføye her: ER det noen som kommer inn på www.netshop.no ? får bare "service unavailable"... og jeg skulle benyttet meg av et av ukens tilbud også... søren bertie Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er nok Service Unavailable ja.... Regner med at serveren dems er nede. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 lol windows server Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er bare www.netshoposlo.no som er oppe Lenke til kommentar
lre Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 får bare "service unavailable"... og jeg skulle benyttet meg av et av ukens tilbud også... søren Får det samme jeg og. De holder sikkert på med noe oppdatering e.l.. Men er det ikke litt seint å komme på søndagsettermiddag og skal bestille ukens tilbud Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg kommer inn der Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Funker fint her.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kommer inn der nå, men før i dag var den nede. Jeg har internett fra Telenor. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) jaja.. men tilbake til spm mitt? trenger jeg lydkort og i tilfelle, hvilket? Endret 11. september 2005 av Skurk Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Om du trenger lydkort eller ikke, synes jeg blir litt vanskelig å svare på. Men skulle du finne på å kjøpe et, får du mye lyd for pengene i Audigy 2-kortet. Dette finnes også i noen litt bedre og dyrere varianter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå