Krishell Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 BEstilte adsl fra ngt i dag, noen som veit om de bruker lang tid på og sette opp det hjemme?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 vel, jeg ventet rundt et halvt år før jeg bestilte til det funket.. (men så var jeg en av de første i bergen til å få adsl også :smile: ) Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg venta en måned. Men det var ikke NGT sin feil. Det var Bravida som hadde hendene fulle. Samme dag som Bravida fiksa linja mi fikk jeg Router'en fra NGT levert og 10 minutter etter det igjen var jeg på nett :smile: Lenke til kommentar
talisar Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Første gang jeg bestilte for 13 måneder siden hadde jeg fullstendig innstallasjon + ruter etter 4 uker, akseptabel vente tid pga bravida. Når jeg nå bestilte flytting 29de juli, (til ny adresse) fikk jeg innstallering i dag faktisk, knappe 14 dager, også bravida som har skapt ventetid her. skjønner ikke at andre må vente flere måneder.) er fornøyd jeg. ! Lenke til kommentar
Calm Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Kom på nett med NextGenTel i går faktisk... Bestilte for 1 måned siden, fikk bekreftelse etter kredittsjekk etc. ca. en uke etter og deretter tok det tre uker til Bravida kom og satte opp linjen (torsdag forrige uke). Modemet fikk jeg på døren med bud i går og da tok det meg omtrent 4-5 min til jeg var på nett... :smile: Thumbs up til NGT! -->Calm [ Denne Melding var redigert av: Calm på 2002-08-13 09:37 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 bestillte i juni og det er beregna å funke i månedskiftet august/september Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 De sier jo at de har en ventetid på ca 3 uker...... Lenke til kommentar
_jorgen_ Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har ventet siden juletider, og ennå ikke fått det installert. Bor da sentralt i Bergen.. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 De aller fleste kan vel installere dette selv? For min del var det en plugg i tlf-kontakta og ledninger til ruteren. 2 minutter... Lenke til kommentar
jinges Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 11:14, Paddington skrev:De aller fleste kan vel installere detteselv? For min del var det en plugg i tlf-kontakta og ledninger til ruteren. 2 minutter... Skal du ned i sentralen til Telenor og mekke selv også da? For meg tok det 1/2 år før jeg fikk modemet etter jeg bestilte, og enda 1/4 år før ting fungerte. Men var en av de første i Bergen jeg også=) Men nu... BKK Bredbånd, og slutt på rotet fra NextGenTel *gledeseg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå