fflex Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Jeg kom hjem i dag skrudde på pcn og vips så fungerte den ikke lenger. Jeg hadde brukt den i går etter å ha updata BIOS på MSI K8N NEO PLAT s754, da jeg skrudde den av og dro fungerte den helt perfekt. Nå derimot får jeg oftest svart skjerm når den skal begynne å loade windows. En gang fikk jeg denne meldingen: <Windows root>\ssytem 32\hal.dll. Har lest rundt på nettet og funnet ut at en windows repair pleier å fikse dette, men jeg kommer seff ikke inn på cd'n når jeg setter cd-rom som 1st boot device. Så, er det noen som har en anelse om hva som kan ha forårsaket dette/løsninger? Siste utvei er å ta med harddisken til en kompis og kopiere over hal.dll. Får heller ikke formatert noe særlig når jeg ikke kommer "inn" på windows cdn. Resten av specs er i profilen Takker for alle svar. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Prøv å kjør "sfc.exe" i CMD. Du kan også prøve å kjøre "devmgmt.msc" og under "computer" dobbeltklikker du på den enheten under der (ACPI Uniprocessor PC eller ACPI Multiprocessor PC f.eks) og velger "update driver". Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takker for svar. Jeg klarte ettterhvert å komme meg inn på win install menyen, faktisk etter å ha skiftet kjølepasta på cpu osv. Derfra tok jeg en repair, så nå er den oppe og går igjen. Lurer ennå hva i **** som skjedde, med tanke på at jeg ikke hadde rørt den etter å ha fungert perfekt dagen før...jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå