pine Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Var hos en nabo istad, driver og sliter med pcn sitt. Drar dit, ser dette her Skjermbilde (400kb) Jeg er 98% sikker at skjermkortet er gådd til et bedre plass her. Noen formeninger ? Skjermkortet er en nvidia 6800LE, siste drivere, win xp sp2 norsk. Mye dritt på den men lite software som kan skape sånt. Endret 11. september 2005 av pine Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har han overklokket skjermkortet? Prøvd å slå av fastwrite for agp i BIOS? Lenke til kommentar
pine Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Neida , dette er et guttunge på 12 år. Kortet ligger på 65 grader i drivere, så jeg tviler sterkt at det er det. Rett og slett gåen. Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg har samme kortet, om det ikke er overklokka er det nok hardware feil.. ble det sånn brått eller har det vært sånn hele tiden? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Var hos en nabo istad, driver og sliter med pcn sitt. Drar dit, ser dette her Skjermbilde (400kb) Jeg er 98% sikker at skjermkortet er gådd til et bedre plass her. Noen formeninger ? Skjermkortet er en nvidia 6800LE, siste drivere, win xp sp2 norsk. Mye dritt på den men lite software som kan skape sånt. Prøv kortet i en annen maskin før dere kasserer det i allefall.. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja gjør det. Har hørt at harddisken kan forårsake noe slikt også om den har feil på enkelte sektorer? Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Opplevde faktisk akkurat det samme her for noen dager siden bare. Jeg startet opp maskina og gikk for å blande meg litt saft uten å se på skjermen. Når jeg kom tilbake var skjermbildet helt fullstendig føkka, akkurat sånn som på bildet. Jeg bare restarta med det samme og tenkte egentlig ikke så mye mer over det... Etter restart var heldigvis alt normalt igjen. Lenke til kommentar
EMBEF Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hadde det samme problemet, det kom i spill og. hadde et ati9800pro. fikk tilsendt en nytt et og da fungerte alt. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Sjekk om vifta på skjermkortet faktisk snurrer rundt:D Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hadde noe samme problem i spill jeg også... Kortet var overklokka som standar, altså når kortet skulle være på f.eks 300mhz så var det stilt til 1000mhz og det gikk ikke og endre det... Sendte det inn og fikk nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå