Gå til innhold

Hva er det lureste du noengang har gjort?

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Det er vel ikke det smarteste, men jeg følte meg ganske smart.

Det var da jeg var en 6-7-8 år og jeg skulle legge meg. etter 10 minutter kom papa opp og spurte om jeg hadde pusset tennene. Jeg svarte seff ja, selvom jeg ikke hadde gjordt det. Etter 10 sekunder hører jeg papa fra badet si at tannbørsten min var tørr, og da måtte jeg tenke kjempefort!.... "øø, jeg kan ha brukt min bror sin" sa jeg og følte meg utrolig smart. For en redning, tenkte jeg da. Men så sa pappa at den tannkosten også var tørr, og da kom jeg ikke på noen god ide og sa jeg hadde pussa tennene med fingra...

Busted :p

Lenke til kommentar
Det er vel ikke det smarteste, men jeg følte meg ganske smart.

Det var da jeg var en 6-7-8 år og jeg skulle legge meg. etter 10 minutter kom papa opp og spurte om jeg hadde pusset tennene. Jeg svarte seff ja, selvom jeg ikke hadde gjordt det. Etter 10 sekunder hører jeg papa fra badet si at tannbørsten min var tørr, og da måtte jeg tenke kjempefort!.... "øø, jeg kan ha brukt min bror sin" sa jeg og følte meg utrolig smart. For en redning, tenkte jeg da. Men så sa pappa at den tannkosten også var tørr, og da kom jeg ikke på noen god ide og sa jeg hadde pussa tennene med fingra...

Busted :p

niiiice...

kunne bare sagt at du prøvde dæ som houdini

Lenke til kommentar

Jeg kom på en lur ting jeg har gjort.

Vi var på firedagerstur på Hardangervidda med klassen (tvungen), og vi skulle stoppe på sånn "motell" (bare mye dårligere) hver dag. Det var jo utedass og greier alle stedene, så jeg hadde planer om å ikke drite før jeg kom hjem.

Jeg gikk for å pisse, og tenkte hvor lur jeg var som slapp å drite på ekle utedasser, men så slo det meg; tenk om jeg får inni helvettes vondt i magen midt i turen, når det er fire timer til vi kommer til et dritested? Nei, jeg dreit hver eneste dag, og det er et av de valgene jeg er mest glad for at jeg har tatt, nå i ettertid.

Lenke til kommentar

Kysse kjæresten min og 5 månder senere si at jeg elsker han :love:

Gjort det bra på skolen (hittil iallefall)

Lasta ned en punk sang (sex pistols- god save the queen) og ELSKET den. Etter det var jeg hekta

Vært ærlig overfor mamma og pappa når det gjelder fester, så nå har jeg ikek innetid lenger som "belønning" for å være ærlig

tja, det var alt jeg kom på=)

EDIT: leif

Endret av Ida=D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...