Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 kjøpe pc, har gjort meg kanske smartere. Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er vel ikke det smarteste, men jeg følte meg ganske smart. Det var da jeg var en 6-7-8 år og jeg skulle legge meg. etter 10 minutter kom papa opp og spurte om jeg hadde pusset tennene. Jeg svarte seff ja, selvom jeg ikke hadde gjordt det. Etter 10 sekunder hører jeg papa fra badet si at tannbørsten min var tørr, og da måtte jeg tenke kjempefort!.... "øø, jeg kan ha brukt min bror sin" sa jeg og følte meg utrolig smart. For en redning, tenkte jeg da. Men så sa pappa at den tannkosten også var tørr, og da kom jeg ikke på noen god ide og sa jeg hadde pussa tennene med fingra... Busted Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ble clean. Har sagt det før, og jeg sier det igjen - respekt. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er vel ikke det smarteste, men jeg følte meg ganske smart. Det var da jeg var en 6-7-8 år og jeg skulle legge meg. etter 10 minutter kom papa opp og spurte om jeg hadde pusset tennene. Jeg svarte seff ja, selvom jeg ikke hadde gjordt det. Etter 10 sekunder hører jeg papa fra badet si at tannbørsten min var tørr, og da måtte jeg tenke kjempefort!.... "øø, jeg kan ha brukt min bror sin" sa jeg og følte meg utrolig smart. For en redning, tenkte jeg da. Men så sa pappa at den tannkosten også var tørr, og da kom jeg ikke på noen god ide og sa jeg hadde pussa tennene med fingra... Busted niiiice... kunne bare sagt at du prøvde dæ som houdini Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg kom på en lur ting jeg har gjort. Vi var på firedagerstur på Hardangervidda med klassen (tvungen), og vi skulle stoppe på sånn "motell" (bare mye dårligere) hver dag. Det var jo utedass og greier alle stedene, så jeg hadde planer om å ikke drite før jeg kom hjem. Jeg gikk for å pisse, og tenkte hvor lur jeg var som slapp å drite på ekle utedasser, men så slo det meg; tenk om jeg får inni helvettes vondt i magen midt i turen, når det er fire timer til vi kommer til et dritested? Nei, jeg dreit hver eneste dag, og det er et av de valgene jeg er mest glad for at jeg har tatt, nå i ettertid. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tenke før jeg sier noe.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ble clean. Som Loeve sier, - Respekt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det lureste jeg har gjort er å bli god i fotball. Det er en sport jeg aldri vil gå lei av, uten fotball hadde livet vært ganske kjipt. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det lureste jeg har gjort er å bli god i fotball. Det er en sport jeg aldri vil gå lei av, uten fotball hadde livet vært ganske kjipt. Ditto Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Følge hjertet Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Begynt å høre på metal! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Begynne å drikke cola og kjøpe pc seff :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Begynt å høre på metal! Me too... Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Kysse kjæresten min og 5 månder senere si at jeg elsker han Gjort det bra på skolen (hittil iallefall) Lasta ned en punk sang (sex pistols- god save the queen) og ELSKET den. Etter det var jeg hekta Vært ærlig overfor mamma og pappa når det gjelder fester, så nå har jeg ikek innetid lenger som "belønning" for å være ærlig tja, det var alt jeg kom på=) EDIT: leif Endret 14. september 2005 av Ida=D Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Søkte på medier og kommunikasjon! faen meg den beste linja noensinne Du kjem til å hate linja av og til. Dei aller fleste gjer ihvertfall det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg hatet den aldri. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kommer ikke på noe spesielt, men er iallfall jævlig glad for at jeg ble med vennene mine på interrail-tur rundt i hele Europa. Jo, er også ganske glad for at jeg valgte almennfag. Føler at det er det som passer for meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Begynt å høre på metal! Me too... Får jeg melde meg inn i den lille morsomme klubben eller? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Begynt å høre på metal! Me too... Får jeg melde meg inn i den lille morsomme klubben eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå