sindre2 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har vært så uheldig og fått et eller annet virus på den bærbare maskinen min, og jeg aner ikke hvordan det kunne ha sneket seg inn på maskinene min. Etter å ha kjør Nortor Antivirus er det fortsatt 4 filer som er infisert av virus, som programmet ikke greier å fjerne. Systemet er blitt vesentlig tregere og jeg får hele tiden opp meldinger fra Norton om at de ikke klarer å fjeren viruset. Hjelp! Hva gjør jeg! Hilsen fortvilet person... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ta en scan i sikkermodus. Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du kan google etter viruset på nettet og finne ut hvordan du kan fjerne det via registeret. Du kan og isolere filene. Å kjørene en VA sjekk sikker modus slik somRøvenskiold sa er og lurt... Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg får opp en rød Norton AntiVirus boks som det står at viruset heter Trojan.SuperSpider. Noen som kan hjelpe meg litt med det som de andre foreslo med å søke i google for å finne ut hvordan det fjernes? Vær så snill og hjelp meg! Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) http://housecall60.trendmicro.com/en/start_corp.asp få inn norway der...og trykk go...etter det trykk scan bla bla bla hehe prøv denne online..virus fjerneren Endret 11. september 2005 av Rhulken Lenke til kommentar
Selle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) et raskt googlesøk fant dette Endret 11. september 2005 av Selle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå