redsword Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 etter jeg hadde byttet kabinett så har begge hardiskene mine blitt glo varme og strømforsyningem har blitt glo varm den også noen som vet om dette kan være farlig? i så fall så kan dere si meg hva jeg skal gjøre takker for alle svar Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det kan være farlig med for høye temperaturer ja, og dette er jo et kjent problem i barebones. Hvilket kabinett er det du har? Det som du kan gjøre er å få inn en vifte som kan trekke mer luft ut av kavinettet, elvt kjøre den standard viften på høyere hastighet, hvis den er regulert da. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 jeg har et midi kabinett pluss at jeg har 3 vifter til sammen. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hmm,. da lurer jeg litt på hva denne gjør i barebone kategorien. Men uansett, med 3 vifter i et miditower burde ikke temperaturene være så gale, selv om de kan kjennes ut som det. Last ned evert og sjekk temperaturene til pc'en din der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå