cantscrew Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har tenkt til å lage et vindu i kabinettet mitt, lurte da på om det holder å kutte et hull og lime plexi ruten fast med silikon? Og hvilken vei burde jeg sage/kutte i døra, fra innsiden eller utsiden, tenker da på å få et fint kutt som mulig. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Det går fint an å lime fast plexivinduet med silikon, men det er vanskelig å få saged et fint og jevnt vindushull, så det vil nok gjøre seg med ei list! Bruker å bli "styggest" kanter på undersiden, men bruker du et fint sageblad (som jeg gjorde) så blir det gansk fint på begge sidene!!!! Microplex selger jo komplette vindusett (plexi og list) til under hundrelappen å - hvorfor ikke kjøpe et ferdig kit?? Slik ble vinduet mitt: http://home.no.net/rskongen/pcmodsandoverclocking6.htm Lenke til kommentar
cantscrew Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Jeg satt og tittet på dem for 10 min siden, tror kanskje offrer 95 kroner på et slikt vindu. Har et helt likt kabinett som deg foresten, du har dratt litt lenger da, det var stilig! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 02:05, cantscrew skrev:Jeg satt og tittet på dem for 10 min siden, tror kanskje offrer 95 kroner på et slikt vindu. Har et helt likt kabinett som deg foresten, du har dratt litt lenger da, det var stilig! ..Takk! :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Kjellis skrev (2002-08-13 01:51):Slik ble vinduet mitt:http://home.no.net/rskongen/pcmodsandoverclocking6.htm Feil på hjemmesiden din. Når man klikker på bildet for "fullscreen" bilde, så får man opp følgende url: file:///D:/Hjemmeside/Pics/ferdig%20lys%20av%20full.gif , noe som ikke er helt rett. Mvh B|Real Ps! Siden din er IKKE konfigurert for Opera. :sad: Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Kjenner en med Window Kit fra Microplex. Han har det server vinduet som jeg ikke ser hos microplex lenger... Den lista rundt vinduet er jævlig tjukk! Er nesten 2cm hvis ikke mer... Noen som vet hvordan listene til 3dfxcool er? De har kits de også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå