Shikaru Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kom på nå at vi har en engelskprøve i morra. Jeg har lite lyst til å øve i helga, men siden lærern er så skrudd så får vi lekser i helgene. Well Fu*k him Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Glemte vel å si: Skal jeg lese, eller spille? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Kast utdanninga i do, spill CS så får du en mye kulere jobb senere. På Esso. (sjekk rimet, eh?) Endret 11. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kast utdanninga i do, spill CS så får du en mye kulere jobb senere. På Esso.(sjekk rimet, eh?) Flott! Kompott! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 :!: Fant ut at jeg skulle lese Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Var det gøy? Er aldri gøy å lese, ikke før man eventuelt har lest utrolig mye og greier en 5'er på prøven. Først da er det gøy... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Var det gøy? Er aldri gøy å lese, ikke før man eventuelt har lest utrolig mye og greier en 5'er på prøven. Først da er det gøy... Det er fortsatt ikke gøy. Men det må gjøres. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Var det gøy? Er aldri gøy å lese, ikke før man eventuelt har lest utrolig mye og greier en 5'er på prøven. Først da er det gøy... Det er fortsatt ikke gøy. Men det må gjøres. Fikk 5 på rettslære prøven vi hadde sist fredag Det var drit å lese, men da jeg var ferdig var jeg letta, og da jeg fikk igjen prøven fikk jeg igjen for slitet. Det var gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå