AT1S Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det store Lan partyet på Samfundet på Råholt, er jo the Summit. Jeg var på det i 2004, og jeg synes det var rått. Andre som har vært der som synes det var dårlig? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Det store Lan partyet på Samfundet på Råholt, er jo the Summit. Jeg var på det i 2004, og jeg synes det var rått. Andre som har vært der som synes det var dårlig? Hallo. Jeg var der nå i 2005, og lagde en tråd om det. trenger kansje ikke å ta opp lan som er over et år gamle, siden de har blitt holdt igjen, og ny info har kommet ut. EDIT: er forresten et veldig bra lan! MVH Håvard Endret 16. september 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Det store Lan partyet på Samfundet på Råholt, er jo the Summit. Jeg var på det i 2004, og jeg synes det var rått. Andre som har vært der som synes det var dårlig? Hallo. Jeg var der nå i 2005, og lagde en tråd om det. trenger kansje ikke å ta opp lan som er over et år gamle, siden de har blitt holdt igjen, og ny info har kommet ut. EDIT: er forresten et veldig bra lan! MVH Håvard Kanskje det, men tenk om jeg vil lage egent topic om da jeg var der... Cp! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Enig med Hrisebro. Ingen vits å skrive om et LAN som holdt sted for 1 år siden. Vi har skrevet om dette i en egen tråd. Derfor: en unødvendig tråd. Helts ikke kall folk CP på forumet. Ikke særlig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå