Mathiasman Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hallo. Skal sette opp trådløst nett hjemme, routeren er i første etasje, pcen er i kjelleren. Ca 10 meter i luftstrekning. Noen tips om hvilket kort jeg trenger? Har ikke mye peiling på nettverk Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det en trådløs ruter ( vel kan sende og mota trådløs)? Er det et 802,11x ( et tråløst netverkskort) kort i maskinen din? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Det er ingen form for nettverkskort i maskinen. Det er det jeg er ute etter nå! Lenke til kommentar
pine Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har denne, både i min og pappa sin maskin, fungerer helt ypperlig. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Bruker samme kortet jeg også. Oppdater driver og disable windows zero configuration så funker det 100%. Endret 11. september 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå