Gå til innhold

Hardware.no: idiot som skal få smake BATCH

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på er det noen som kan vise (Forklare) meg en enkel batch og beskrive hva den gjør??

jeg er ekstremt sinna på en dud som kaller oss på HW inpåslitene nerder og at vi ikke kan noe annent en og ''leke'' med datan :hrm::mad::realmad::realmad::realmad::realmad:

så jeg vil sende han en hissig batch fil som han ikke glemmer men jeg har ikke helt kommi meg inn i batch enda kan noen gi meg et?

takk for svar:)=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er enda mere tragisk som skriker "JEG SKAL HAXX0RE DEG" for så å springe på nettet og spørre noen ANDRE til å lage et script som kan "ta han"..

Vil han kalle deg for en mindre nerd selv om du sender aggressive meldinger til skjermen hans? Vil ikke det bare forsterke inntrykket han har? Hva vil du liksom oppnå? At han skal ta deg inn i den "kule klubben" bare fordi "DU SUGER" kommer på skjermen hans uendelig mange ganger i datatimen? Det slår tilbake på deg selv uansett., og du blir enda mere uglesett.

So what om han kaller oss nerder, vil han ikke bry seg med oss lar han være å komme hit. End of problem.

:no:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

nei men han prøvde og banke søstra mi på 6år han er 12:@

jeg driter i om han kaller meg nerd men han skal faen ikke ta jenter som er mindre en seg og jeg kanke gå rett bort til han og slå han heller så jeg har lyst til og lage en batch som kan lære han og ikke ta folk som er mindre en seg:@

Lenke til kommentar

Men hva skal en batchfil kunne gjøre som får han til å stoppe? Han blir jo bare mere fyrt på DEG. Det eneste en slik liten fil kan gjøre er å skrive masse ting på skjermen hans, eller andre idiotiske ting. Tror du VIRKELIG han kommer til å la være å plage dere bare ved å sende en teit fil på email til han? Tror du det?

Lenke til kommentar
Trøste og bære :roll: Jeg har hørt at hvis man ringer et spesiellt nummer, og plystrer korrekte frekvenser utløser man hele Nuclear Defense systemet til USA og starter atomkrig.

mm var det jeg tenkte også, men vis han er så besatt av å ta igjen, så kan e like godt få vite om koden funker :D

GANTEN: hvis du er så hissig over at han kaller deg nerd fordi du bruker HW, så bruk forumet på en måte som får han lyst til å bruke det han og(gjorde jeg på en jeg kjenner.)

må innrømme at det er litt "nerd" over forumet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...