mrmee Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei Lurer på om det er noen her som har erfaring med Linksys WKPC54G? Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe denne utgaven, eller om jeg bør skaffe meg Linksys WRT54G, og kjøpe meg trådløst nettverkskort vedsiden av, dersom denne routeren er noe bedre en den som følger med i WKPC54G utgaven. Trenger ikke noe fancy sak med alt for mange fiunksjoner, men er mest opptatt av stabilitet og sikkerhet. Skal sette opp trådløst nettverk mot min bærbare pc, mens min stasjonære skal bruke en LAN port. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) wrt54g funker fint den å vis den er for dårlig laster du bare ned uorginal firmware Endret 11. september 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
xcv Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har egentlig tenk på å gjøre det samme. Altså å la min stasjonære pc kjøre på LAN mens min bærbare på WLAN. Hvis jeg ikke tar feil så er det bare å koble aksesspunkt/gateway (hva er forskjellen?) til LAN og så ha et trådløst nettverkskort i den bærbare. Tror ikke du trenger router til den slags. Jeg hadde nok gått for WRT54G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå