Gromle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Saken er den at jeg bor ikke der jeg er registrert i folkeregistret, og har ikke valgkort her jeg bor nå. Kan jeg stemme i morgen? Endret 11. september 2005 av Gromle Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg tror nok siste frist var på Fredag for de som ikke bor på samme plass. Stemmen må nemlig sendes til den plassen hvor du er registrert i folkeregisteret. Eller så kan du kjøre deg en tur i morgen om det ikke er for langt? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Orker ikke å kjøre 4 timer hver vei for å stemme nei Endret 11. september 2005 av Gromle Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det hadde jeg gjort.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Decline har rett, nå kan man kun stemme i sin egen valgkrets. Eneste mulighet trådstarter har for å stemme er å dra hjem dit du er folkeregistrert, man trenger ikke nødvendigvis valgkort, så lenge man har gyldig legitimasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå