Jørnan Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hei. Lastet ned noe i går, og etter det har IE blitt bombadert av spam som tydligvis fulgte med programmet jeg lastet ned. Men jeg vil fjerne det! Det har lagt til en ekstra verktøylinje i IE, og under favoritter har det kommet masse spam. Men det er umulig å fjerne det. Jeg kan ikke slette det, eller gjemme det. Vet noen hvordan jeg fjerner det? Og så har startsiden i IE blitt forandret til en spam side. Hvis jeg forandrer det forandrer den det bare tilbake igjen. Hvordan fjerner jeg det?! Endret 11. september 2005 av jornan Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Prøv å kjøre Spybot, ad-aware osv. Se om det hjelper og du kan godt også si hvilken side som kommer, kan også hjelpe oss med å hjelpe deg. Spybot 1.4 Ad-aware Hijack This Kan jo også legge ut loggen fra Hijack This, så er det jo mulig å se etter litt dritt der også. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 prøv å kjøre CWShredder: http://www.majorgeeks.com/download4086.html lykke til Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det hadde jo ikke vært helt dumt å oppgi hvilket program du snakker om. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Fikk fikset det nå. Prøvde med både Ad-Aware og Spyboot, men det hjalp ikke. Men da jeg gav opp, og villle avinstallere programmet fikk jeg beskjed om at jeg kunne avinstallere sponsorprogrammet, og programmet, eller bare sponsorpreogrammet. Avinstallerte sponsorprogrammet, og alt forsvant Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det må være litt av et hemmlig program når du er så forsiktig med å referere til det Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 MSN Plus. Nå er det ikke hemmelig Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Til neste gang: MSN Plus installerer ikke sponsorprogrammet dersom du ikke krysser av for "Yes, I want to install MSN Plus with the sponsor program". Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tenkte det var plusen ja. Har brukt det i noen mndr nå uten tull men det er fort gjort å trykke feil under installasjonen og da har man det gående ja. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 ja, oppdaget det jeg også. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå