Gå til innhold

4x 512mb eller 2x 1024mb

ProZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

melder meg på tilhengerskaren til 2*1GiBmoduler. særlgi om du skal ha A64 systemer da de bare kan kjøre comand rate på 2T med fire brikker samtidig (litt crapy minne kontroler i cpuen). På P4 systemer har det ikke noe særlig og si, men det er ikke noe særlig dyrere med 2*1GiB brikker en 4*512MiB brikker, og med det tilbudet fra netshop ville jeg ikke nøla (særlig med tanke på at det var et ukestilbud som jeg trur slutter om 20 min).

Lenke til kommentar
melder meg på tilhengerskaren til 2*1GiBmoduler. særlgi om du skal ha A64 systemer da de bare kan kjøre comand rate på 2T med fire brikker samtidig (litt crapy minne kontroler i cpuen). På P4 systemer har det ikke noe særlig og si, men det er ikke noe særlig dyrere med 2*1GiB brikker en 4*512MiB brikker, og med det tilbudet fra netshop ville jeg ikke nøla (særlig med tanke på at det var et ukestilbud som jeg trur slutter om 20 min).

Faktisk så er det blitt billigere med 2x1024 MB brikker enn 4x512 MB brikker, hvis det er snakk om aggressive timings.

Lenke til kommentar

Hadde jeg egentlig sett slikt som dette tidligere så hadde jeg ikke nettopp kjøpt meg et par til med 2x 512 brikker... *rive seg i håret*

og nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke kan boote når jeg setter dem til 1T som brusfantomet sier

:cry:

Lenke til kommentar

Tra-la-la bestillt meg et 2x 1024mb sett :p

Så nå må jeg få solgt de 2x 512mb settene mine...

noen som vil kjøpe? hehe

har to sett med Kingston HyperX 2x 512mb 2-2-2-5-1 timings... ;)

Endret av ProZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...