idander Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Heisann! Jeg fikk en ny disk fra Komplett i posten i går av typen Maxtor DiamondMax 10 300GB. Dette var en disk jeg betalte fullpris for, men på disken er det tydelig merket "Refurbished by MAXTOR specifications". Har Komplett lov å selge slike disker til fullpris? Noen med lignende erfaringer som har sendt disken i retur og fått en ny en? mvh, Idar Lenke til kommentar
rscue Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dette må jo være en klipp fra Komplett sin side.. Refurbished skal ikke sleges som full pris produkt.. Har du kontaktet Komplett om dette da?? RScue Lenke til kommentar
idander Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 hei RScue, takk for svar! Jeg har ikke kontaktet Komplett enda, da jeg hentet pakken på lørdag og de er stengt i helgene. Det er det jo ikke stort å gjøre med Jeg regnet også med at det var en glipp, men man vet jo aldri hva slags friheter utsalgsstedene tar seg. Det ville ikke overraske meg om de hadde for vane å gjøre slike ting, for å si det sånn. Hvordan får man tilbakebetalt utlegg for retur av varer? Må man sende de en faktura som de betaler inn på min konto? mvh Idar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå