SimDaDim Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ahhh!! Blind på øynene!! Att det er mulig å ha så langt nick? De må ha brukt et kvarter bare på å skrive det. Dessuten så går det ikke ann å gjøre og mene så mange ting på en gang som det står i nicket der, det er jeg nesten 100% sikker på! Lenke til kommentar
gnav Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Uffameg. Fjortisprat nå til dags. At det går an! 5118801[/snapback] fJ0RtiZ jaaaaa!!1!!1!1!.,.,.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 en jeg kjenner hadde egentlig lang comment, nicket hans er ikke så langt at det gjør noe. Eneste problemet var at det tok ei stund for meg å lese hva som egentlig stod der Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jup... har nå bare tyve kontakter på msn... alle med korte navn Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hmm, denne passer kanskje ikke helt inn under denne tråden, men poster den her alike vell... Hadde en litt... hmm, lite givende samtale på msn i stad med ei jeg ikke vet hvem er. Slik utspite den seg: madelen says: små syk? SimDaDim | Veldig lite Småsyk says: jepp SimDaDim | Bitte litt måsyk says: endret det nå madelen says: skal jeg trøste deg da? SimDaDim | Bitte litt måsyk says: ok madelen says: vil du se meg på cam for et kontantkort madelen says: kan strippe eller noe sånt SimDaDim | Bitte litt småsyk says: hehe, nei ellers takk madelen says: ok Så logget hun av i en fart... Jaja, alle har ikke like godt av å sitte på messenger Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Så logget hun av i en fart... Jaja, alle har ikke like godt av å sitte på messenger 5134950[/snapback] ÅNEI Tragisk Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jepp, var akkuratt det jeg også tenkte For vi vet vell alle hva folk som bruker kroppen sin til å tjene penger heter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Her er mitt bidrag ikke mye å skryte av men men. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Det lengste på min msn for tiden: http://img392.imageshack.us/img392/1115/msnandy1ia.jpg Endret 11. november 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Her er min msn liste Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 hmm, denne passer kanskje ikke helt inn under denne tråden, men poster den her alike vell... Hadde en litt... hmm, lite givende samtale på msn i stad med ei jeg ikke vet hvem er. Slik utspite den seg: madelen says: små syk? SimDaDim | Veldig lite Småsyk says: jepp SimDaDim | Bitte litt måsyk says: endret det nå madelen says: skal jeg trøste deg da? SimDaDim | Bitte litt måsyk says: ok madelen says: vil du se meg på cam for et kontantkort madelen says: kan strippe eller noe sånt SimDaDim | Bitte litt småsyk says: hehe, nei ellers takk madelen says: ok Så logget hun av i en fart... Jaja, alle har ikke like godt av å sitte på messenger 5134950[/snapback] Er ikke den fake? HAr vært nevnt tidligere i forumet i SO4... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hehe, jeg kan sikkert sende deg loggen min var jeg som snakket med henne så kan bekrefte at det ikke er fake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Bah, har vel en slik av noe slag jeg og... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Man kan ikke vente annet av folk som er født på 90-tallet! 4826426[/snapback] Hmm, jeg er født i '93 og mitt nick er: "Espen | HW.no". I motsetning til alle de andre idiotene i klassen min som har masse skrivefeil og altfor lange nick. Wee, ser man det. Ingen på kontaktlista mi har langt nick nå. Endret 6. desember 2005 av Agressive Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mitt nick er "Kristian-san". Jeg heter Kristian, jeg bor i Kristiansand... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Finnes en post allerede om dette som heter noe med fjortis nick link...? De har blitt slettet pga. av at de var for gammel. 4822973[/snapback] Tull det er veldig lite her som blir slettet. Det er nok heller det at den er eldre enn de 30 dager som vel er det vanligste hvor lenge en ser postene. Det finnes mye eldre poster. Det er noen tråder som har blitt flyttet til internforumet eller hva det kalles men jeg kan ikke se hvorfor på en tråd de skulle gjøre det. Hvis en søker så bør en kunne finne den tråden. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Lista mi er egentlig ikke så ille, men den andre av disse to er jo forferdelig teit ^^ Og den første av de her er jo fryktelig morsom. Endret 6. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 SimDaDim, du kunne sagt ja og tatt bilder etc. og lagt ut på nettet Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Her er min msn liste Det var jo bare helt jævli... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå