Anders Voldsund Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 nickene er ille ass! Men det er "skriften" noen skriver med og! dette skulle ikke vært lov! 5100052[/snapback] Det der takla eg faktisk ikkje, når det er masse glorete hendelse. Med blinkende skrift, skrift i mange fargar etc. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hmmm, jeg føler at jeg stiller litt i fJ0rTizZ klassen med mitt nick, selv om jeg er 17... "SimDaDim | Maria, thats all i ask of you WICKED girl! - (8) And listen to the all i here again (8) | Kjeder livet av meg ved å lese til prøve " Men jeg har ihvertfall vett nok til å beholde nicket mitt da hater de som sifter nick like ofte som de skifter kjærester. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Mista maskaraen i do, og nå er den borte! :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 nickene er ille ass! Men det er "skriften" noen skriver med og! dette skulle ikke vært lov! 5100052[/snapback] -Hater- folk som bytter ut bokstavene sine til tegnede rosa greier. Blir litt sinnsyk av det faktisk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) NOOBS. Last ned Trillian og rename alle sammen. Selv består alle mine kontakter av fornavnet deres, og ikke "halo? jeg er lykelig (l)den som venter på noe gått venter ikke fårgjeves hihi ...(l)" osv. osv. Endret 5. november 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er vist voksen jeg da... Nå har alle bare navnet sitt.! En som har sanginfo bak nicket da... Det er flott å se på.!! Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Mr. E || Mitt nick. Det er så enkelt og praktisk! Men jeg har den verste, aller verste dere kan tenke dere. Bilde kommer i morra. *hirr* Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Msn Plus er en fantastisk ting! Jeg har endret alle kontaktene mine til navn, slik at jeg ikke har en ENESTE smily, og ikke et ENESTE langt nick. Jeg har fjernet den helvettes reklamen i bunnen. Og jeg bruker enda Msn 6.2 slik at jeg slipper alt det jævla tullet som følger med 7. Winks, nudges, egendefinerte smilyer, hoppene utropstegn og GUDENE vet ikke hva annet. Det er noe forbanna tull. Og en annen ting med 7 serien av msn. Fjortisene får mer plass og boltre seg på. For ikke nok med at de skal ha nick lange som et vondt år, her er det snakk om "Personlige meldinger" og "Hva jeg hører funksjonen"! Vil noen fortelle meg vitsen med slikt tull? Bruk 6.2 kombinert med Msn Plus! Ta til vettet nå! Så slik ser altså mitt msn vindu ut. Det er alt, ingenting mer. <3 Er det ikke fantastisk? Endret 6. november 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ser bra ut det Pasient, det går altså an å bruke MSN 6.2 ennå Btw, du har mamma på listen Lenke til kommentar
wilai Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 det har vore mange poster om detter her alså bruke Msg plus som Pasient- sa du kan endre navne til alle og masse annet og men det er spyware på det tru eg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Man kan ikke vente annet av folk som er født på 90-tallet! Det der var bare teit sagt, selv om mange som er født på 90-tallet har slikt er det mange som ikke har det også. Mange av de jeg viste f. eks. er født på 80-tallet. 4826556[/snapback] "man skal ikke generalisere"... - piss.. 11-14åringer er jo beryktet for å være noen glorete tastaturdjevler. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ser bra ut det Pasient, det går altså an å bruke MSN 6.2 ennå Btw, du har mamma på listen 5111869[/snapback] Var noe greier med securityupdates osv osv. Eneste grunnen til at ms tvang folk til og bruke 7 serien, var på grunn av et sikkerhetshull som er tettet i 7 men ikke i 6. Instaler en patch, og du slipper msn 7. Btw, jeg har lært min mor og bruke msn. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) MSN = Internet Explorer Gaim, Trillian = Firefox, Opera Hvis noen tok den... Endret 7. november 2005 av Faris Lenke til kommentar
gnav Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fortjener et klapp på skulderen han der. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) *pic* 5116417[/snapback] Dr.Ittsekk: 5116432[/snapback] Fortjener et klapp på skulderen han der. 5116680[/snapback] Endelig kan jeg være gledesdreperen Det er FAKE , men morsomt alikevel Endret 7. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Uffameg. Fjortisprat nå til dags. At det går an! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Uffameg. Fjortisprat nå til dags. At det går an! 5118801[/snapback] aah vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå