Gå til innhold

Laaaaange msn kallenavn...

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg føler at jeg stiller litt i fJ0rTizZ klassen med mitt nick, selv om jeg er 17...

"SimDaDim | Maria, thats all i ask of you WICKED girl! - (8) And listen to the all i here again (8) | Kjeder livet av meg ved å lese til prøve "

Men jeg har ihvertfall vett nok til å beholde nicket mitt da ;) hater de som sifter nick like ofte som de skifter kjærester.

Lenke til kommentar

Msn Plus er en fantastisk ting!

Jeg har endret alle kontaktene mine til navn, slik at jeg ikke har en ENESTE smily, og ikke et ENESTE langt nick.

Jeg har fjernet den helvettes reklamen i bunnen.

Og jeg bruker enda Msn 6.2 slik at jeg slipper alt det jævla tullet som følger med 7. Winks, nudges, egendefinerte smilyer, hoppene utropstegn og GUDENE vet ikke hva annet. Det er noe forbanna tull.

Og en annen ting med 7 serien av msn. Fjortisene får mer plass og boltre seg på. For ikke nok med at de skal ha nick lange som et vondt år, her er det snakk om "Personlige meldinger" og "Hva jeg hører funksjonen"! Vil noen fortelle meg vitsen med slikt tull?

Bruk 6.2 kombinert med Msn Plus! Ta til vettet nå!

Så slik ser altså mitt msn vindu ut. Det er alt, ingenting mer. <3

Er det ikke fantastisk?

post-66803-1131268577_thumb.jpg

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar
Man kan ikke vente annet av folk som er født på 90-tallet! ;)

Det der var bare teit sagt, selv om mange som er født på 90-tallet har slikt er det mange som ikke har det også. Mange av de jeg viste f. eks. er født på 80-tallet.

4826556[/snapback]

"man skal ikke generalisere"... - piss..

11-14åringer er jo beryktet for å være noen glorete tastaturdjevler.

Lenke til kommentar
Ser bra ut det Pasient, det går altså an å bruke MSN 6.2 ennå :hmm:

Btw, du har mamma på listen :p

5111869[/snapback]

Var noe greier med securityupdates osv osv. Eneste grunnen til at ms tvang folk til og bruke 7 serien, var på grunn av et sikkerhetshull som er tettet i 7 men ikke i 6. Instaler en patch, og du slipper msn 7.

Btw, jeg har lært min mor og bruke msn. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...