El Matador Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Deg? Hva slags skin bruker du elns? MSN 7.5 dette skinet. Vista skin. kanke få 7.5... æ? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Deg? Hva slags skin bruker du elns? MSN 7.5 dette skinet. Vista skin. kanke få 7.5... æ? har win 2000 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dette er skummelt! Legg spesielt merke til navnet der jeg har markert. To forskjellige bilder! Kaller meg bare Vetle på msn ja det er skummelt! jeg kommer til å få mareritt i natt! ( ) Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 det der er ille! Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg har bare "inge" som kallenavn jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 http://www.msgplus.net/ her ligger programmet der man kan endre paa nickene til folkene du har i kontaktlista di. Dermed slipper du aa miste egne venner og finne paa mye annet tull som aa henge folk du har paa kontaktlista di. Bare legger til at programmet er ganske omfattende og har ganske mange andre funksjoner som kan vaere greit aa ha naar man bruker msn. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har noen sånne jeg og, og jeg kan ikke skjønne at de er like gamle som meg, men de er fra et annet sted hvor bortimot alle har slike nick ... Selv kaller jeg meg; haakon - sweet home Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vet det er nevnt før, MSN+ <3 Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Laange MSN nick er HAT. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Fatter ikke at folk har så vanskelig for å kalle seg <navn> og kanskje én smiley for å uttrykke humøret? Jeg kaller meg bare Veggo eller noe liknende. Maks én smiley i nicket, sier nå jeg. Er 14 og de fleste msn-kontaktene mine er også 14 og de er i tillegg fjortisser også, veldig irriterende! Når jeg snakker med dem tar jo nicket deres opp fem linjer i samtalevinduet så det blir lite plass til snakking. Fjortisnick for the lose! EDIT: Screenshot. Som dere ser er det ikke mange pålogga så tidlig EDIT2: når jeg tenker meg om har få av mine aller beste venner sånne lange fjortissnick.. Blant dem har jeg faktisk noen brukere på forumet, hehe (Redline_, MacCy) Endret 9. oktober 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kontaktene mine har korte navn, bare synd at Bos5e ødelegger helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Navnet mitt er bare "Marius Emil @ [smiley]" Har mange fjortisnavn i lista, ja..... Edit: Gå vekk leif Endret 9. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 når jeg tenker meg om har få av mine aller beste venner sånne lange fjortissnick.. Blant dem har jeg faktisk noen brukere på forumet, hehe (Redline_, MacCy) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jah...(desverre...) Jeg er en av dem som fortrekker den enkle så mitt er no "Kristina"... Ekstremt kreativt! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kanskje litt of topic: Bruk gaim heller. Jeg tror mange av oss mener det samme, at de er lei av å fikse alt i msnmsngr. Gaim er en gratis msn klient. Her er alle plugin inkludert, dvs du ikke trenger dem. Jeg har nå rangert de irriterende nickene med navn + fjortiss eks "Roy- fjortiss" Den er til windows og linux. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 har langt jeg HAHA ҳҲҳ Best0 ҳҲҳ Leier ut rommet mitt, ca 7x10m,seng+skap+bord, beste bud/tilbud vinner, penger,tjenester godtas Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hjelp.. Dette er ikke bra.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 nickene er ille ass! Men det er "skriften" noen skriver med og! dette skulle ikke vært lov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå