Tonio Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg liker ikke å se farge i nickene til folk, eller høre de grusomste lyder som finnes.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Dette er skummelt! Legg spesielt merke til navnet der jeg har markert. To forskjellige bilder! Kaller meg bare Vetle på msn Endret 13. september 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dette er litt av min liste. Nå skal det sies at jeg bare har MSN 6.2 elns, så den ekstrarubrikken der man kan skrive et nick til synes ikke. Dere kan jo selv gjette på hvor mye som ikke synes... Selv kaller jeg meg for 'Knuð' og muligens et par ord etterpå - som idag: 'Knuð is ill!' Jeg bruker ikke smileys. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Admin, slett takk. Endret 15. september 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tror ikke han hadde så langt nick i dag nå som han bruker å ha Edit: Stemmer.. Når de er avkoblet vises ikke den delen bak nicket.. Så egentlig er det mye lengre.. skal ta screenshot når han er pålogget DET lange nicket, og det står ikke EN plass hvem det er Får bare håpe at DU er Trine da.... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 det værste er jo når du snakker med de! 4-5 linjer med Nick og bare noen få ord med "snakk" ! irriterer meg ass.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) det værste er jo når du snakker med de! 4-5 linjer med Nick og bare noen få ord med "snakk" ! irriterer meg ass.. enig Edit: Også når du får popup nede i gjørnet for at noen skriver til deg, så blir det aldri plass til selve meldingen. Endret 13. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dette er skummelt! Legg spesielt merke til navnet der jeg har markert. http://img176.imageshack.us/img176/3893/skummelt8yo.th.png http://img176.imageshack.us/img176/7551/skummelt25rj.th.png To forskjellige bilder! Kaller meg bare Vetle på msn Synes min er helt fin jeg Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 litt Dårlig oppløsning kanskje ? Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis det er så ##### irriterende/dumt whatever, hvorfor ikke slette dem? Blir det bedre av å legge ut her på forumet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Hvis det er så ##### irriterende/dumt whatever, hvorfor ikke slette dem? Blir det bedre av å legge ut her på forumet? Si det er din beste venn, og du snakker med han hver eneste dag. Så sletter du han og bryter vennskapet bare fordi han har et langt nick? Noe dummere har jeg aldri hørt! litt Dårlig oppløsning kanskje ? Rart det ble sånn, helt fint hos meg her. Men screenshotet er sug. Endret 14. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ingen som har fått med seg at man kan endre slikt med msn +? Der kan man legge til egne navn for hver kontakt. Slik at uansett hvor idiotisk nick vedkommende har så vil det kanskje bare stå f.eks Per og ikke noe mer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis det er så ##### irriterende/dumt whatever, hvorfor ikke slette dem? Blir det bedre av å legge ut her på forumet? Si det er din beste venn, og du snakker med han hver eneste dag. Så sletter du han og bryter vennskapet bare fordi han har et langt nick? Noe dummere har jeg aldri hørt! litt Dårlig oppløsning kanskje ? Rart det ble sånn, helt fint hos meg her. Men screenshotet er sug. har faktisk fått et par stykker til å endre sitt til noe bedre de jeg ikke klarte å omvende blokka jeg Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis det er så ##### irriterende/dumt whatever, hvorfor ikke slette dem? Blir det bedre av å legge ut her på forumet? Dette er humortråden, ikke klagetråd.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Dette er skummelt! Legg spesielt merke til navnet der jeg har markert. http://img176.imageshack.us/img176/3893/skummelt8yo.th.png http://img176.imageshack.us/img176/7551/skummelt25rj.th.png To forskjellige bilder! Kaller meg bare Vetle på msn Synes min er helt fin jeg Hvilken msn? Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ingen som har fått med seg at man kan endre slikt med msn +? Der kan man legge til egne navn for hver kontakt. HVORDAN?!?!?!?? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvilken msn? Hvem snakker du til? HVORDAN?!?!?!?? Hva med å laste ned å prøve selv? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hvilken msn? Hvem snakker du til? Deg? Hva slags skin bruker du elns? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Deg? Hva slags skin bruker du elns? MSN 7.5 dette skinet. Vista skin. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Deg? Hva slags skin bruker du elns? MSN 7.5 dette skinet. Vista skin. kanke få 7.5... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå