Gå til innhold

Acer ferrari eller FSC Amilo til spill og skole?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig kommet frem til at jeg skal kjøpe: Acer Ferrari 4005WLMi/AMD Turion 64 eller FSC Amilo M4438 17"WUXGA,GeForce Go 6800 , men jeg vet ikke hvem av de..... Hvem anbefaler dere? Og hvorfor`? :roll:

Mvh

Daniel

-- Emntetittel endre av moderator --

Idit: Tror jeg vet hva de forskjellige pc ene er best til , men hvem ville dere hatt hvis det var deres avgjørelse?

Endret av xclusive_danny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, er litt forskjellig klasse av bærbare. Og du sier ikke noe om bruksområde, men jeg ville valgt Acer'n. Mindre og lettere. Vil tro den er stillere og har bedre batteri. Den har veldig god byggekvalitet, og er steike kul. I tillegg støtter du AMD, og ikke intel som kanskje er en bonus. Iallefall postivt for konkuransen!

Lenke til kommentar
Fujitsu Siemens pcen gir mest for penga mener jeg. Dessuten er det ikke noe problem å dra den med seg til forskjellige steder. Er du en gamer så velger du helt klart Fujitsu Siemens. Dessuten er Fujitsu Siemens maskinen ganske stillegående den også. Hørt om Pentium-M? ;)

jada, pentium m er supert. Syns egentlig intel kan legge p4 prescotten på hylla, og selge pentim m isteden. Har ULV'n selv, og er strålende fornøyd.

Vil tro du blir fornøyd med begge.

Lenke til kommentar

Altså, skal du være mye på batteri, velger du ikke FS, uansett. Kommer maks rett over 2t, og det er ikke bra..

Dessuten er vekta høy. men har du mulighet for å bruke strøm, så er den best. Begynner sjelden og sette i gang viftene, og selv på full hastighet er ikke støyen sjenerende. Snakker selvsagt av erfaringer, da jeg har en M3438 som er tilsvarende.

Aceren har vel opp mo 3,5t, den er jo over ca halvannen kg lettere, og ser pen ut, men koster så mye at jeg heller ville vurderte enn 3212 fra Acer, som har 14" WXGA skjerm og X700-kort :)

Hvis vekt er viktig..

FSen er en krem spillemaskin og takler ALT på høy oppløsning og AA/AF :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ferrari er sikkert tøff, men er prisen like tøff? Nei. Syns ikke den gir mye for pengene. Brife med laptop ja.......

Når det gjelder topic. Jeg ser at du vil ha en pc til spill og skole. FS maskinen har helt klart beste skjermkort, og hadde jeg tenkt til å spille så hadde jeg helt klart gått for den. Men Ferrarien er heller ikke så dårlig. Den er mindre og har litt bedre batteritid, noe som er bra hvis du skal bruke den på skolen. Du gir egentlig ikke oss så mye info. Det står bare bærbar pc til spilling og skole. Hva er dine kriterier? Skal du ha den med til skolen hver eneste dag? Er bra batteritid viktig for deg? Sånne info kan være lurt å oppgi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...