-Teddy- Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Lurer egentlig nare på hva MB temperature er. Om det er en måler plassert litt random på HK eller om det er chipsettet mitt. Har et ASUS K8N-E DELUXE s754 hk om det er forskjell... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 det er vel chipset ja.. der under den blåe lille kjøleribba di, eller tar jeg helt feil? konge hk du har iallefall Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det er motherboard temperature... Altså hovekort temperatur...vanlig refereres denne temp til chipsetet...mulig northbrige ..southbrige...i den duren Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 det er vel chipset ja.. der under den blåe lille kjøleribba di, eller tar jeg helt feil? Helt feil, jeg har byttet den ut. Har en liten hissig Spire chipsetkjøler her som jeg hadde tenkt til å stille ned RPM'n på litt. Har ikke noe RPM måler på'n men den er koblet til CHA FAN koblingen på HK så kan bare sette Q-FAN til å stille den opp når MB TEMP blir for høy. Derfor jeg lurte på hva det var MB temp var. Hvilke temperaturer bør egentlig et chipset holde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå