m-momr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) hei, jeg har standard PSU i en et billig kabinett, som jeg bruker som filserver med 6 hardisker, idag lgde den rare lyder og ville ikke starte. jeg hørte at den ikke prøvde og trekke igang flere hardisker, men uten hell. hvordan skjekker jeg om den er herpa? EDIT: PowerSuppliet heter : Maxpower Endret 11. september 2005 av m-momr Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 I denne kategorien er det en sticky som tar deg hit : http://overklokking.no/diverse/stromforsyninger.html hvor det står hvordan du kan starte opp en PSU uten å koble den til maskinen. Start den opp på denne måten og mål spenninger med et voltmeter/multimeter. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 det var det første jeg gjorde, og jeg har leste den tråden, glemte og skrive det. ikke noe liv selvom jeg tyvkoblet PSU'en Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Reklamasjon er vel neste naturlige steg da? For dersom du f.eks vil se om sikringen er gått må du skru den opp, noe som voider garantien. Dersom den ikke starter opp med bindersmetoden hadde jeg sett på den som død. EDIT: Er du sikker på at det ikke bare er vifta som ikke går? Har du sett om det er spenning på kontaktene? Jeg har ikke flere PSU triks på lager, men det kan være noen andre har. Endret 11. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 nei helt død, det var noe dritt. vet ikke hvor kviteringer er, lenge siden jeg kjøpte den. får se etter nytt PSU Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du trenger vanligvis ikke kvitering dersom du har kjøpt online eller betalt vha bankkort. Dersom online er det jo lagret under din personlige kjøpshistorikk. Når deg gjelder bankkort så burde du kunne finne nøyaktig tidspunkt og et "betalingsID" dersom du husker omtrent når du kjøpte den og har en relativt oppegående nettbank. Har du tidspunktet så har nok butikken sin kvitering i systemet. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 ok, jeg kjøpte den på datakjeden i oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå