JohndoeMAKT Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Jeg har akkurat lest gjennom hele denne tråden og er ufattelig provosert over hvor mye de som forsvarer mac setter seg på bakbena og er rett og slett tåpelig trangsynte. Ensidig vridning av fakta, subjektive meninger presentert som fakta og side opp og ned med feil påstander. Et par på motsatt side uttaler seg selvsagt om ting de ikke vet noe om, men det er jo vanlig kost i hver tråd. Jeg vurderte først å lage en quote post, men så etter hvert at den både hadde blitt for lang og hadde dratt meg inn i en tåpelig diskusjonskrig som ikke hadde kommet noen vei. Så vurderte jeg å fortelle de hva jeg syntes om de, men det hadde bare vært unødvendig spam og alt jeg hadde sagt hadde nok blitt blankt avvist nettopp pga dette. Jeg vurderte også å bare la det rulle forbi uten å si noe som jeg pleier å gjøre, men denne gangen ville jeg " blow some steam". Denne tråden kan godt stenges og jeg er egentlig ikke ute etter noen tilbakemeldinger så det er nok lite vits å svare her. Beklager Endret 11. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg føler med deg. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Så det er ikke bare på ITavisen.no, man støter borti slike ladder? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Windows for the win. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Macintosh for the win. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 jeg er sikker på at alle de som sitter her å syter over at mac suger osv ikke en gang har testa en macintosh Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Windows for the win. Pøh... finnes det et mer ustabilt system? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Windows for the win. Pøh... finnes det et mer ustabilt system? Hey! I will have none of that in my thread, boy! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Windows for the win. Pøh... finnes det et mer ustabilt system? Hey! I will have none of that in my thread, boy! Det var ikke negativt... men det er fortsatt ustabilt... Endret 12. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pøh... finnes det et mer ustabilt system? Rart, for jeg har ikke et eneste problem her. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pøh... finnes det et mer ustabilt system? Rart, for jeg har ikke et eneste problem her. Men det har jeg... System of a down for teh win!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå