Dustwave Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hei, har et problem, jobber med å få til at det vises to quotetegn i et "avsnitt" <pre></pre> tagger.. så vidt som jeg har forstått funker de ikke med 2 forskjellige bakgrunnsbildet i et og samme element? jeg vet at det funker med 2 div'er, men selv synes jeg det er poengløst (for semantikkens skyld) å skrive tomme div'er.. er det noen som har noen forslag? har lagt ved et bilde så dere kan se ønsket resulat takk for hjelpen! /mvh Maximilian Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Funker vel kun i Safari (og RealPlayer sin leser, tihi) med to bakgrunnsbilder i samme elementet. Man er vel nødt til å bruke et eller flere tomme elementer om man vil ha flere bakgrunnsbilder. Bruker som regel span-elementet til slikt. Kommer vel støtte for flere bakgrunner etter hvert i samme elementet, om jeg ikke er på bærtur? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Om man ikke bryr seg om IE, og somregel FF kan man bruke :before og :after til å få yttligere div's som bare skal brukes til design <div><:before></:before>content<:after></:after></div> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå