ahpadt Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei. Jeg har etterhvert fått planer om å bytte ut min tunge 19" CRT-skjerm med en LCD. Etter litt kjapp browsing på Komplett og fersk lønn () fra jobben, så føler jeg meg et steg nærmere. Skjermen jeg har sett mest på er: Eizo FlexScan L887K. Jeg vil stille dere noen spørsmål: 1) Har denne skjermen brukbar responstid/fargegjengivelse tili spill? 2) Hvordan er denne skjermen sammenlignet med andre skjermer i denne prisklassen? Er det god valuta? 3) Vil jeg merke merkbar forskjell med denne og min nåværende Sony CPD-G420 (fant j*vla lite info om skjermen, så ikke klag )? 4) Hva syntes dere? Ville dere valgt en annen skjerm om dere satt i samme situasjon? Budsjett: ~8000-9000 Nåværende skjermkort: POV GeForce 6800 GT Ønsket størrelse: Helst 20"+ ahpadt. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Eeeh! Hva med den nye Eizo FlexScan S2110K Den skal jeg i allefall kjøpe nå... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Bumpetibump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå