Ingiz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 oja! LOL! det skulle jeg tenkt på :!: Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 de fleste spill kan spilles i mac. mange spille er både egnet til windows og mac. bare at mac har en annen type kjøre-fil. ikke .exe, men.... åååhhrr! hjelp meg aleks! (eller noen andre) Jeg skulle likt å sett hva din definisjon på "de fleste" er. 4867314[/snapback] Ja... lol... var ikkje det eg mente egentlig... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 de fleste spill kan spilles i mac. mange spille er både egnet til windows og mac. bare at mac har en annen type kjøre-fil. ikke .exe, men.... åååhhrr! hjelp meg aleks! (eller noen andre) Jeg skulle likt å sett hva din definisjon på "de fleste" er. 4867314[/snapback] Ja... lol... var ikkje det eg mente egentlig... 5121801[/snapback] .app ? Gratulerer med bumpen btw. Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 .app var det ja Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 BTW! Adminer, slett gjerne dette emnet. Trenger ikke bruk for det lenger. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Btw. Jeg har fått ny konto... Kan noen slette ingiz-kontoen.....? Jeg bruker denne nå. jeg vet ikke om den forrige kontoen er på: [email protected] [email protected] eller [email protected] (en kammel konto jeg ikke bruker lenger) hvis den er på en av de... gjerne slett den. send melding til den mailen brukeren ligger på, så kan jeg (brukeren av mailen) akseptere det... Fordi jeg kommer ikke til å bruke Ingiz lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå