oPeq Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei! Hvis jeg kommer under vann, eller utenfor mappet når jeg speccer, kommer det en ekkolyd, så jeg må bytte program, og tilbake igjen> Alt + TAB... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 problemet var...? Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 OJJA, det er jo kult å måtte gjøre det hele tiden.... Lurte på om hva jeg må gjøre for å få det vekk. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 stopsound fungerer ikke? Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Mammuten skrev: stopsound fungerer ikke? HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Stopsound fjerner vel bare bakgrunns støy. mens dette er ekkolyd som er der hele tiden mens jeg spiller, utenom hvis jeg går ut og inn... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 eh, javel.. Sånn badekar-lyd som man har på fy_poolday fjernes med stopsound? Sorry for og prøve og hjelpe, da.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 La oss nå ikke begynne å krangle. Prøv heller å finne ut en løsning på problemet. Selv har jeg aldri opplevd dette, eller har noen aning om hva det kan være. De som har peiling på CS får ordne opp i dette. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Room_off 1 eller 0, tror jeg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Evt. så hjelper det noen ganger å trykke stopsound 100ganger. Bind mouse1 "+attack; stopsound" elns... Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 -Teddy- skrev: Evt. så hjelper det noen ganger å trykke stopsound 100ganger. Bind mouse1 "+attack; stopsound" Ikke så digg når man sitter i spec da... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Newt32 skrev: -Teddy- skrev: Evt. så hjelper det noen ganger å trykke stopsound 100ganger. Bind mouse1 "+attack; stopsound" Ikke så digg når man sitter i spec da... Er da vel ikke noe galt i å fjerne stopsound når man speccer? Eller er det jeg som har glemt hva som egentlig skjer når man binder det der? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Teddy- skrev: Eller er det jeg som har glemt hva som egentlig skjer når man binder det der? Ja. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Newt32 skrev: Teddy- skrev: Eller er det jeg som har glemt hva som egentlig skjer når man binder det der? Ja. Del med oss.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Mammuten skrev: Del med oss.. Skulle si hvorfor? Når man skyter i spec hopper man til neste spiller. Så å binde stoppsound til attack er ikke særlig smart. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 stopsound stopper alle map - lyder så stopsound skal jo virke dersom den ekkolyden er en map effekt da.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Newt32 skrev: Mammuten skrev: Del med oss.. Skulle si hvorfor? Når man skyter i spec hopper man til neste spiller. Så å binde stoppsound til attack er ikke særlig smart. Er jo ingen som vil ha bakrgunnslydene noengang. Om du aldri har behov for dem er det bare å binde det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå