euroshopper Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) - Russerne skapte Katrina En amerikansk meteorolog er overbevist om at det var KGB og den japanske mafiaen som forårsaket orkanen Katrina. http://www.aftenposten.no/nyheter/dustorev...icle1111584.ece Det var russerne sier han men på Red Alert 2 så var det USA som hadde Weather Control Device Bilde av Weather Control Device Weather Control Device - produces lethal lightning storm every 10 game-minutes, although the countdown time is much shorter. The difference in the multiplayer mode is that whereas the Soviet nuclear missile can be launched simultaneously with other Soviet missiles onto anywhere in the map, the weather control device when activated by one player would prevent another player with similar technology from unleashing the same lightning storm even though his weapon is ready. The first lightning storm must first abate before a second followup can be made.Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Command_&_Conquer:_Red_Alert_2 Endret 11. september 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Føkk det.. Dere kan ravle så mye dere vil om storm lagd av KGB og japener mafian. Endret 11. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvem sikter du det bildet til Bundy? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 OT Seg selv?... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Føkk det.. Dere kan ravle så mye dere vil om storm lagd av KGB og japener mafian. Endret 11. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg setter en tier på at han er mentalt skadet eller høy. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Er dette virkelig seriøst? Er han virkelig så stor premieidiot? Sånn går det nå en generasjon blir oppfostret på at sovjet er ondt. Edit: Dette fortjener en bedre lol-smilie Endret 11. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Lo godt av denne ja! flytt til humor! sticky! nesten så jeg printer den ut og gir den til NAT læreren min ( vi bruker alle NAT timer på denne tornadoen.) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Seriøst forstyrra person:P Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvorfor ikke? Hva russerne driver med er det jo ingen som veit Kanskje de har laget en vær dings som de kanskje har brukt de siste 50 årene for å tære på det amerikanske folk ved å sende inn orkaner Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det måtte jo komme fra en Amerikaner:P de må vel alltid ha noen å legge skylda på! men please! det finns grenser ass.... På den andre siden hadde det også vært litt morsomt hvis en sånn maskin finns da:P gitt amerikanerne regn i månedsvis hehe!! jaja *back to økonomi leksa* Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Det var ikke Al-Qaida hvertfall for engangs skyld... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Leste artikkelen for en stund siden. Jeg lo, og lo... Syke mann! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Trodde det egentlig var en spøk fra trådstarter, men når jeg leser aftenposten sine skriverier....begynner jeg å lure på hva de egentlig gjør på jobben deres. "Magefølelsen sier meg at vi vil oppleve et jordskjelv eller vulkansk aktivitet som vil slå ut til minst 7,5 på Richters skala... ...Hvor det vil skje? Magen min sier vest i USA". De har jo klart å påvise hvor neste jordskjelv skal komme, så dette er nok ikke ren magefølelse. Endret 13. september 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 OT: Husker WCD i Red Alert 2... :wub: Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 lol :!: seriøst, at det går ann!! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Med vår kunnskap og erfaringer er dette selvsagt latterlig. Men tro ikke at teknologien har stoppet og tro ikke at det umulige er umulig. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Det var en morsom artikkel, men jeg må si meg enig med Bogan. En gang vil det sikkert være mulig å kontrollere været. Prøv å fortell noen for f.eks 100 år siden (ikke at det vil være mulig, men hypotetisk) at det en gang vil være mulig å prate med noen på andre siden av kloden ved hjelp av bølger i luften (les: mobil telefon). Eller at det kommer til å finnes en maskin med ei knappe fjøl som du kan trykke på og tekst vil komme opp på en skjerm. Tror de ville kalt deg gal og flirt av deg. Endret 13. september 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå