Unlimited Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei, jeg har en RW dvd brenner, men den bernner ikke som den skal! Jeg bruker Nero! og alltid på 99% stopper brenningen!!! hva er feil? Bruker jeg feil dvd plater? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei, jeg har en RW dvd brenner, men den bernner ikke som den skal! Jeg bruker Nero! og alltid på 99% stopper brenningen! hva er feil? Bruker jeg feil dvd plater? Kan være feil med platene eller nero. Prøv å reinstaler det! Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 hva slags merke eller plate skal jeg bruke da? har reinstallert nero'n! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hva slags merke eller plate skal jeg bruke da? har reinstallert nero'n! Det skal ikke ha noe å si hvike plater du bruker, det er et fett;) Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 da er det noe feil med selve dvd brenneren Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 da er det noe feil med selve dvd brenneren det kan være, det er jo bare å sende den tilbake der du kjøpte den. Eller så kan du teste den i en annen maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå