New kid on the block Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 på så store brikker må man ut med litt for å få bra timings da. Ok då så blir det norsk.... Bare lure, ka meine du med "ut med lit", og ka vili det si å ha "lav eller bra timings"?? Hehe ! gå over til engelsk igjen, det kan du bedre enn norsk så det så.... Sorry if you østlendings (just guessing østlandet) can´t understand sophisticated vestlands slang. I Norge skriver man enten nynorsk eller bokmål. Ikke sognamaol. Trur eg har lov til å skrive hvordan eg vil, men det e ikje min feil at med har ein blandings av dialekter her på vestlandet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Dette forumet har som godkjente skrivbare målføre: Nynorsk, bokmål, dansk, svensk og engelsk. Det som ikkje er tillat er: SMS, dialekt og andre ikkje godkjente skrivemåtar. Grunnen til dette er at det skal vere lettast mogeleg for alle å kunne lese kva som står i kvar post. Endret 20. september 2005 av Jankee Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Ok da, jeg skal holde meg til en av disse. Mente ikke å lage et sont oppstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå