krage83 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) på http://www.tvbgone.com/ selges det noen geniale fjernkontroller (etter min mening), men disse er dyre hos dem, spesielt når man legger til portoen over dammen. Er det noen som vet om noen som selger slike i Norge eller til Norge? vet at play.com har en, som sist jeg skjekket ikke var urovekkende dyr, men de sender ikke slikt ut av england og da er jeg like langt edit: Endret emne tittel etter oppfordring fra mod Endret 11. september 2005 av krage83 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 på http://www.tvbgone.com/ selges det noen geniale fjernkontroller (etter min mening), men disse er dyre hos dem, spesielt når man legger til portoen over dammen. Er det noen som vet om noen som selger slike i Norge eller til Norge? vet at play.com har en, som sist jeg skjekket ikke var urovekkende dyr, men de sender ikke slikt ut av england og da er jeg like langt play.com sender vel til hele europa hvertfall... har bestilt en god del ganger derfra. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Joda de sender bøker, filmer osv. men ikke det som går under gadgets, har prøvd å bestille den derfra, og da må man oppgi en UK adresse for å få den levert og den må også være den samme som adressen på innehaveren av kortet du bruker til å betale med. Egene regler for gadgets :/ Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ingen som vet om andre butikker som selger dette fantastiske produktet? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 EksitData i Sverige selger denne, så hvis du bestiller fra Sverige så kan du kjøpe den der. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ser ikke helt poenget med denne jeg. Vente i et minutt før man får skrudd av TV...... hva er poenget Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Heisann! De selger visstnok TV-B-Gone på Eksit Data, svensk side! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Heisann! De selger visstnok TV-B-Gone på Eksit Data, svensk side! Leste du innlegget til kimme? Samme info som deg. Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ser ikke helt poenget med denne jeg. Vente i et minutt før man får skrudd av TV...... hva er poenget haha, åjo.. jeg ser poenget med denne.. Hos venner som er litt for opphengt i idiotboksen feks.. DER er det genialt å kunne ha en slik i lomma.. testet en signaljammer for fjernkontroller en gang, men funket ikke så bra. Sånn sett virker denne bedre.. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mulig jeg har rare venner da. Når vi er samme er TV av. Såfremt det ikke er fotball eller film da Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mulig jeg har rare venner da. Når vi er samme er TV av. Såfremt det ikke er fotball eller film da shit... du og dine venner er virkelig flinke... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 La meg gjette... du er egentlig 12år, og vil kjøpe noe til å akompanere snøballkasting på biler, bølleringing og tagging? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Nopp jeg er 22 og, men skal bruke den til å slå av plagsomme TVer på pubber, barer og rundt om kring hvor de ikke har så mye å gjøre... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Nopp jeg er 22 og, men skal bruke den til å slå av plagsomme TVer på pubber, barer og rundt om kring hvor de ikke har så mye å gjøre... Det vil si stort sett det King_mephisto sa. Edit. Han bommet bare med 10 år. Endret 13. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 gud bedres.. hvis tv´n er så plagsom der du nå vanker er det vel ikke verre enn at du bare spørr om de gidder slå den av? evt skru ned lyden. tipper du er en slik person som irriterer deg over at folk prater i mobiltelefonen også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gjett om du får trøbbel hvis du slår av TV'n i en pub og masse fulle folk fulgte med på nyhetene eller fotballkampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå