Gå til innhold

Flere sider alla deiligst.no?

Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desi er mere indiske/afghanske folk enn asiatiske (altså japanere/kinesere)

Og når de er vakre, er de helt sinnsykt vakre også.

Men fy flate så mange wannabe ghetto niggagangsta-damer på den sida..huff..profilene er flaue å se på.

Mye lækkert på ratemypoo.com også :)

Nå skal du vite at indiere og afghanere er asiatere de og da ;)

Asia er ganske stort.. Iran, irak, pakistan -- All asian..

Uansett, ei side:

www.ratemymug.com

Lenke til kommentar
Hva ser du etter på disse sidene? Hvorfor? Hva er så kult med det? :|

Ser etter damer vel...

Er litt lei av å se på supermodeller og slikt da nette florerer av det. pent å se på litt normale jenter i stede for alle de oversminka helt perfekte supermodell jentene som finnes...

Er det noe galt i det? sikker på at jeg ikke er den eneste på forumet her som er på slike sider...

Lenke til kommentar
Ikke noe galt å se etter damer, men jeg mener slike sider er noe av det mest tragiske som finnes. Er man ute etter falske jenter så er det stedet å starte.

Tror du misforstod litt...

Ser ikke etter en dame. leter ikke etter en dame som kanskje jeg kan bli sammen med eller no...ser bare på bildene av ren fornøyelse...fordi det er fint å se på..

Liker synet av en pen dame å på de sidene er det mange!!

Lenke til kommentar
har en rate my side jeg ikke vil vise, eller jeg vil, men tør ikke. Det er virkelig en drittside happy.gif

Vis det er noe alla ratemypoo.com eller no sånt så kan du bare glemme det! vis du ser litt lenger opp i tråden så har jeg sagt at jeg vil ikke ha flere useriøse sider!

Vis noen kommer med noen så raporterer jeg for å få de fjærna...

Men sånn egentlig så har jeg funnet mer enn nok sider for lang tid framover...men vis dere skulle finne noen flere brae sider så bare post de her...kan jo være at jeg ikke har hørt om de før..

Lenke til kommentar
har en rate my side jeg ikke vil vise, eller jeg vil, men tør ikke. Det er virkelig en drittside happy.gif

Vis det er noe alla ratemypoo.com eller no sånt så kan du bare glemme det! vis du ser litt lenger opp i tråden så har jeg sagt at jeg vil ikke ha flere useriøse sider!

Vis noen kommer med noen så raporterer jeg for å få de fjærna...

Men sånn egentlig så har jeg funnet mer enn nok sider for lang tid framover...men vis dere skulle finne noen flere brae sider så bare post de her...kan jo være at jeg ikke har hørt om de før..

:whistle:

Ellers har man jo hotornot

Lenke til kommentar
Desi er mere indiske/afghanske folk enn asiatiske (altså japanere/kinesere)

Og når de er vakre, er de helt sinnsykt vakre også.

Men fy flate så mange wannabe ghetto niggagangsta-damer på den sida..huff..profilene er flaue å se på.

Mye lækkert på ratemypoo.com også :)

Riktig, Desi er betegnelsen på indere/pakistanere/afghanere og et par til som faller under denne kategorien. Men tenkte det ikke var mange som visste akkurat dette, så skrev derfor asiatere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...