Unlimited Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Halla, har noen skrevet en artikel om Norge (klima, folk osv.) -- Caps i emnetittel fjernet av moderator -- Endret 11. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du kan sikkert finne noe på www.norge.no? Jeez, jeg lurer på om folk kommer til å fortsette å bli mer og mer giddaløse jeg. En gang møter vi vel en grense... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er sikkert lettere for deg å bruke lærebøkene dine, leksikon eller en søkemotor for slike oppgaver Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 http://www.propaganda.net/ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Man kan vel finne mye fakta om Norge her. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 jeg vet om alle disse nettstedene, men hvis jeg bruke dem da vil læreren min komme til å forstå at jeg har brukt internett til å finne info!!! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hmm.. Du kan jo klipp ut og lime inn litt her og litt der og så endre litt på det helt til slutt. Eller var det mer meningen at andre skulle skrive for deg? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 er nesten ferdig nu! takket være UDI sine brosjyrer Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ok! Fint å høre EDIT: Wohoo! Post 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå