Bertelsen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er det noen på dette forumet som liker Devildoll? Hvis så, hva er dine meninger om denne geniale musikken? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har hørt litt, ikke mye, men et par-tre låter fra en plate kalt "Dies Irae" eller noe sånt. Helt ålreit, ganske spesielt, jeg ser for meg at jeg kunne digga det hvis jeg kjøpte platene og hørte på dem 24/7 i noen dager. Men. Får bli en annen gang.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Oi, faktisk en person som har hørt dem! Dette er første gang i mitt liv! Ganske spesiell musikk ja, men så genial musikk skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Står på jobben og hører på Dies Inrae skiva her. MESTERVERK!!!!!!!!!!!!!!!! Kan høres om og om igjen!!!!!!!!!!!.... Selv etter flere år....!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Devil Doll(!!!) er genialt! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ganske spesiell musikk, men helt klart bra greier. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er det snakk om sortkledde barbiedukker? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er det snakk om sortkledde barbiedukker? Nje, ikke akkurat http://en.wikipedia.org/wiki/Devil_Doll_(band) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Devil Doll er herlig, herlig musikk. Hørte dem første gang hjemme hos en kompis når jeg pirket i platesamlingen hans. Det var fantastisk, og jeg ble øyeblikkelig frelst. Sært, definitivt, men herregud. STEMNING. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå