Veronica Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 :!: De var jo litt kos Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva er galt med de? Tenk så tøft å gå med flosshatt og de Flosshatt?.... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 EDIT:filmen var jo ganske bra etter min mening (klassiker) heh! Men de brillen Hadde jeg sett en type på gata med de brillen på + hatten, så trur jeg jeg endten hadde gått rett bort til tryne hans å SKRÆTT ledd av ham, og aldri stoppet eller så hadde jeg nok knust brillen hans knust tryne etter på ! dem er greie på jonny depp men det er fordi han er i filmen og passer han sånn han ser ut der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Å fy satan de va fet. jeg kan kansje bestille noen te deg om du er snill. Bare tenk på de når man står på snowboard! å herre! Kommer på skoleball i den pimpsuiten med kjepp og de brillene! Dere andre er bare grettne fordi dere er.... grettne. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så folk må se ut som dere gjør altså? Hvis jeg har lyst til å ta på meg rosa tights med leopardflekker kan jeg vel gjøre det uten at jeg skal spammes av negativ snakk? Ikke det at jeg er en som pleier å skille meg ut, men har noen på skolen, og synes det er ganske stilig at de tør å skille seg ut, jeg. (Eks: lilla hår, hvit sminke, "klovneklær" etc) Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg må har dårlig smak, for jeg syntes ikke de var kule i det hele tatt! Word... i second that im rick james bitch, i second that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå