Kanetheheatsink Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Heisann! På begynnelsen av den nye willy-wonka filmen, har willy noen utrolig kule briller Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen lignende briller? Mvh. Lasse (de brillene han har på starten er _litt_ annerledes) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Noe slikt som dette? Jeg tror jeg må bestille et par selv. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Det er akkurat de!! ^^ Bor du nær buskerud? Lurer på om du kunne bestilt med ett par til meg, siden jeg ikke får lov til å hande på internett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 You'r kidding?... right? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det er akkurat de!! ^^ Bor du nær buskerud? Lurer på om du kunne bestilt med ett par til meg, siden jeg ikke får lov til å hande på internett Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Det er akkurat de!! ^^ Bor du nær buskerud? Lurer på om du kunne bestilt med ett par til meg, siden jeg ikke får lov til å hande på internett Hvor gammel er du? 15 :/ hvordan skal jeg kunne betale for de brillene hvis jeg ikke har visa da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hvordan skal jeg kunne betale for de brillene hvis jeg ikke har visa da? Foreldrene dine sitt. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg sa at jeg ikke fikk lov.. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Faen, bli rebbelsk og krev inn handlerett Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg må har dårlig smak, for jeg syntes ikke de var kule i det hele tatt! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg må har dårlig smak, for jeg syntes ikke de var kule i det hele tatt! Word... Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 min lv 300 engineer kan lage noen til deg for en gull Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg sa at jeg ikke fikk lov.. Få foreldrene dine til å snakke med banken... Der kan de få bekreftet at det ikke er skummelt å handle med Visa på nett. Så lenge du ikke oppgir pin-koden så er banken erstatningsansvarlig. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg må har dårlig smak, for jeg syntes ikke de var kule i det hele tatt! Word... i second that Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hehehe, fy faen de var stygg! :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hahha freaky briller ass... gøy å ha på hylla,men du virker litt skeiv hvis du går på gata med no sånt Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hva er galt med de? Tenk så tøft å gå med flosshatt og de Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Hva er galt med de? Tenk så tøft å gå med flosshatt og de Eeeh... nei.... hvis du vil se helt stein ut så værsgo'... men jeg trur ikke andre synes det... Endret 12. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva er galt med de? Tenk så tøft å gå med flosshatt og de ser vel mer sær ut enn tøff. for all del,jeg syns det hadde vært lættis hvis noen gikk på gata med det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva er galt med de? Tenk så tøft å gå med flosshatt og de ser vel mer sær ut enn tøff. for all del,jeg syns det hadde vært lættis hvis noen gikk på gata med det If i saw one. I would have attacked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå