Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Eller Mazzy Star - Fade Into You Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Sounds good, skal prøve å skaffe den. Hvis den er halvparten så god som Into Dust så bør den være fantastisk Edit: Har hørt den nå, og ja den er konge Endret 13. oktober 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
joku Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Led Zeppelin - dazed and confused men låten handler stortsett om problemer med kvinner da Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Alt av Boards of Canada, mùm, Sigur Ròs, Apparat og Lamb. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Alt av Boards of Canada, mùm, Sigur Ròs, Apparat og Lamb. What he said Må legge til Red House Painters og Sun Kil Moon (Kan ha nevnt det før) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 når jeg er deppa så tar jeg fram det lille Burzum jeg har. Sangene "Dunkelheit", og "Det som en gang var" er sånn at jeg blir satt ut over hvor "mørk" og "trist" de er... Ikke forvent at du skal få med deg hva han sier, og vokalen på "Det som en gang var" kan være litt lattelig om du aldri har hørt den før. Alt er tatt opp med elendig utstyr og sånt så er ikke så bra kvalitet. noe som forsterker hele inntrykket av sangene Altså.. er en grunn hvorfor det blir kalt "suicide metal". Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Pink Floyd. De første cd'ene. Og platene til Roger Waters. EDIT Endret 13. oktober 2005 av Imho Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tool pleier jeg også å høre på noen ganger når jeg tenker. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Pink Floyd So right Endret 13. oktober 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 når jeg er deppa så tar jeg fram det lille Burzum jeg har. Sangene "Dunkelheit", og "Det som en gang var" er sånn at jeg blir satt ut over hvor "mørk" og "trist" de er... Ikke forvent at du skal få med deg hva han sier, og vokalen på "Det som en gang var" kan være litt lattelig om du aldri har hørt den før. Alt er tatt opp med elendig utstyr og sånt så er ikke så bra kvalitet. noe som forsterker hele inntrykket av sangene Altså.. er en grunn hvorfor det blir kalt "suicide metal". 4981823[/snapback] Hør heller på Reverend Bizarres versjon av Dunkelheit. Mye bedre enn originalen etter min mening. Mange rare forslag til deppemusikk i denne tråden, men ingen har visst nevnt det kanskje ultimate deppealbumet: Shape of Despair - Angels of Distress. Det er bare å velte seg i sin egen mistrøstighet... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Forresten, hvis dere liker Mazzy Star må jeg nesten anbefale Sir. Bare hør Building Bridges eller Red Red Sky f.eks, laudanum for ørene :] Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Red Hot Chili Peppers - Under the bridge Eminem - Rock bottom (Dønn seriøst ment, låta er fra Slim Shady LP, og er ikke useriøs i det hele tatt.) Common - Retrospect for life Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue og så, helt til slutt, to som funker for meg, men ikke nødvendigvis for deg: Kanye West feat. Jay-Z & J.Ivy - Never let me down Kanye West - Family Business Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Anders Rogg - Lyden av lys (album, tviler på at du får lastet ned dette om det var intensjonen;) ) Tom Mcrae (generelt) James Blunt Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Enya flott tenke musikk Lenke til kommentar
TrondPet Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 "Eletric psalmbook" albumet til Big Bang funker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Enya, Era og Gregorian. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvordan klarte jeg å glemme å nevne Efterklang?! *Skamme seg* Helg genial dansk elektronika-gruppe. Fiiiiine musikken. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Tool A Perfect Circle Tracy Chapman Seigmen Enya Staind Linkin Park(kun Hybrid Theory) Team Sleep Coldplay Massive Attack Pink Floyd Cold Endret 22. oktober 2005 av Alper Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Min favoritt tenke musikk må være - A Perfect Circle Favoritt Har-den-værste-dagen-i-mitt-liv-depressiv-har-lyst-å-ta-selvmord musikk er Katatonia! Hadde en sånn dag på torsdag... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Den ene tenke/deppe-sangen til Judas Priest: Judas Priest - Dreamer Deceiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå