Mouser Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 A perfect circle er faen meg noe av det beste jeg har hørt noen sinne! -enough said Lenke til kommentar
Legion Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Clikatat Ikatowi Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 A perfect circle er faen meg noe av det beste jeg har hørt noen sinne! -enough said Der ser du. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det senere The Doors. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 - Bill Withers - Ain't no sunshine Eller heller: Bill Withers - Better off dead, med mindre du har lyst til å gjøre slutt på det hele. Da bør du nok unngå denne Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Radiohead - Fitter Happier. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tjah...spørs om du skal bruke musikken til å velte deg i enda mer depresjon og dype tanker, eller om du vil ut av det. Det første alternativet: David Sylvian - Secrets Of The Beehive Det andre alternativet: XTC - Oranges & Lemons T'Weed Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) A Perfect Circle, Tool, Opeth - Damnation albumet Kan også nevne ett par deftones sanger som; Deftones - Change Deftones - Digital Bath Deftones - Fist Team Sleep - Natalie Portman Enjoy Endret 12. september 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mangen gode deppe songar her, men vil legga til 3stk eg er blitt veldig glad i. James Blunt - Goodbye my lover. James Blunt - No bravery. James Blunt - You're Beautiful Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Må vel få lagt til Funeral For A Friend også kansje.. Husker ikke navnet på den perfekte, men skal sjekke det opp når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Må vel få lagt til Funeral For A Friend også kansje.. Husker ikke navnet på den perfekte, men skal sjekke det opp når jeg kommer hjem Drive. Monsters. Storytelling. Moments Forever Faded. History. Emo 4 win. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Må vel få lagt til Funeral For A Friend også kansje.. Husker ikke navnet på den perfekte, men skal sjekke det opp når jeg kommer hjem Drive. Monsters. Storytelling. Moments Forever Faded. History. Emo 4 win. Kan nok stemme det ja Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den minner meg om min lille deppetur nå torsdag midt på natta i en herlig hasjrus.. rett og slett genial! Spar oss for rus-vanene dine. T'Weed Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den minner meg om min lille deppetur nå torsdag midt på natta i en herlig hasjrus.. rett og slett genial! Spar oss for rus-vanene dine. T'Weed Hvem har sagt det er en vane? Deppetur by the way.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvem har sagt det er en vane? ...ok, spar oss for rus-opplevelsene dine. Rapportert. T'Weed Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvem har sagt det er en vane? ...ok, spar oss for rus-opplevelsene dine. Rapportert. T'Weed jeje whatever.. om du virkelig bryr deg så.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Er det ulovlig å si hasj på forumet tweed? Buhuu.. Trådstarter: Pink Floyds Dark side of the Moon er nokså midt i blinken for deg. Vært borti den? Edit: Byttet ut d med en r. Endret 12. september 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Heh, fælt til politivirksomhet. Setter pris på ironien i at en med 'weed' i nicket skulle ta seg nær da ;_) Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 når jes skal tenke så liker jeg å høre på: A perfect Circle Audioslave BigBang Bjørn Berge Bob marley Cada The Cure Dinosaur Jr. Dumdum Boys Jaga Jazzist Pink Floyd Susie Cain Sigur Ros The White stripes Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 master air Skrevet 12/09/2005 : 21:27 når jes skal tenke så liker jeg å høre på: Susie Cain Bor du i Horten? Eller er de såpass kjent at hele Norge hører på dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå