StupidNick Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Når man trykker på prtscr-knappen, hvor lang tid tar det før det ikke er mulig å lime det inn et annet sted. Altså hvor lang tid tar det fra da man trykker på prtscr og til bilde blir slettet? Håper dere skjønte det.. Takker på forhånd for svar Endret 10. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Etter som jeg vet skal det ikke bli slettet før du trykker prtscr-knappen igjen eller trykker Ctrl + C på en fil. Men er ikke helt sikker da. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har fler ganger tatt bilder men etter en stund får jeg ikke limt dem inn. Går det ann å stille inn hvor lenge det skal være i clipboarden? Er det TMP(temporary) filer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ja, det går ikke på tid. Bildet legges i Clipboard, og det ligger der inntil du bruker Clipboard til noe annet. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Men jeg har fler ganger opplevd at det ikke er der. f.eks i et spill, så trykker jeg på prtscr også spiller jeg en stund (uten å bruke prtscr) og når jeg da skal lime inn så er det ingenting der.. EDIT: men det funker hvis jeg limer inn kort tid etter Endret 10. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Men jeg har fler ganger opplevd at det ikke er der. f.eks i et spill, så trykker jeg på prtscr også spiller jeg en stund (uten å bruke prtscr) og når jeg da skal lime inn så er det ingenting der.. EDIT: men det funker hvis jeg limer inn kort tid etter jepp,sånn har jeg det å Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Da kan man gjette på at spillet bruker Clipboard til egne behov. Er vel gjerne slik med spill, de forventer å ha hele PCen til eget bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå