Sire Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ukens tilbud til 7750,- Fujitsu Siemens Amilo PRO V8010 Cel 1,4 15"TFT, 512MB, 60GB, DVD-RW, WLAN, WXPP Når jeg sjekker i utforskeren er disken bare på 40GB. Noen ide om hva jeg bør gjøre? Prisreduksjon? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Klart det hvis 40GB holder for deg, ellers bytte av HDD... Lenke til kommentar
Sire Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Klart det hvis 40GB holder for deg, ellers bytte av HDD... Hvis det er snakk om prisreduksjon, hvor mye bør man forlange? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg tror ikke det er noe galt med harddisken. Slike ferdig-PC-er pleier å ha en egen recovery-partisjon, sjekk om du har det først. Min far sin 'Medion'-PC hadde en recovery-partisjon på hele 30GB. Dvs. at bare 50 av 80GB ble synlig for brukeren. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 iallefall prisforskjellen på en 40gb vs en 60gb...gjerne litt mer som kompensasjon for at du fikk ett dårligere produkt enn annonsert...evt. få nstallert en 60GB, der de betaler frakt frem og tilbake...deres feil = deres plikt å ordne opp uten kostnader for deg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg tror ikke det er noe galt med harddisken. Slike ferdig-PC-er pleier å ha en egen recovery-partisjon, sjekk om du har det først. Min far sin 'Medion'-PC hadde en recovery-partisjon på hele 30GB. Dvs. at bare 50 av 80GB ble synlig for brukeren. Hei ! Bare lurte på hvorfor den recoveryèn kan være så stor..? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 har ingenting å si om det er 100 gb eller 1 gb recovery. Når det står oppgitt at disken er på 60 gb så skal den også være så stor, om recovery disken er på 20 gb, så får de vitterlig sette inn en disk på 80 gb. Eller så må de opplyse om dette ved salg. det er min mening. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei ! Bare lurte på hvorfor den recoveryèn kan være så stor..? Den blir jo så stor personen som partisjonerer disken vild en skal være. Er jo heller idiotisk å sette av 18GB mer plass enn nødvendig å gjøre det på. Stig-Arne, harddisken vil jo fortsatt være på 60GB uansett hvor mye plass brukeren har tilgjengelig. Men ikke noe å krangle om. Ville bare opplyse om at slikt kan skje. Er ihvertfall vanlig å sette av litt plass til recovery, så en slipper å legge ved 3-4 CD-er. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 joda, disken er på 60 gb.. men når man kjøper en disk så forventer man at man har 60 gb tilgjengelig.. ikke bare 40 gb.. da bør dem heller skrive 60 gb disk derav 20 brukt til recovery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå