darkwingduck Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Heisann. Formaterte nettop den gamle Hardisken min som hadde Windows installert. Denne HDen het før C:, og hadde winXP installert. Jeg har også en større HD jeg bruker til lagring av feks. MP3. Denne harddisken har skiftet navn til C: nå etter at jeg formaterte, og det er også denne Windows har satt til å installere programmer på (den prøver å oprette er programfiler mappe hver gang jeg vil installere noe). Det er så trælete å måtte velge den andre HDen manuelt hver gang jeg skal ha et nytt program, så jeg lurte på om det var mulig å skifte slik at Windows tar den formaterte HDen som hoveddisk. Det er denne HDen Windows er installert på nå også. Hvis jeg hadde kunnet bytte navn, slik at game C: hadde blitt C: igjen hadde det også vært flott. Veldig uvant dette. Endret 10. september 2005 av darkwingduck Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Mange har slitt med dette. Men tror ikke det kan rettes opp på annen måte enn å slette alle partisjonene og starte på nytt. Da trenger du en ekstra disk å lagre på i mellomtiden. Tror problemet er at du slettet den gamle C: partisjonen og lagde en ny? Hadde du nøyd deg med å formatere så skulle det gått greitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå