bokhylle Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hei! Hva er det beste gratise Antivirus programmet? Trenger antivirus på den nye pc'n. Beholder jeg lisensen på Norton vis jeg sletter det på den gamle og instalerer det på den nye, eller må jeg betale på nytt? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg søkte litt raskt her på forumet, og her er resultatene: Treffene jeg fikk Håper dette er til hjelp. Det jeg håper mest er at du lærer å bruke SØK-funksjonen til nestegang. EDIT: Lisensen skal fortsatt være gyldig om du formaterer/kjøper ny data. OM det ikke virker, kontakt dei du kjøpte det av/Norton. Endret 10. september 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Det var egentlig det med Norton jeg ville vite Lenke til kommentar
Doffenduck Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Må bare skyte inn en ting..... Norton er vel og bra... men den er veldig dårlig på å slette....... anbefaler avast, se avast.com. Gratis for privat bruk. Fungerer supert!. Doffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå