g0dzelf Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Du leste overskiften ... Er dette mulig ?? G0dzelf Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 JA, bruk partition magic - der kan du først "merge" dine nåværende partisjoner, og deretter kan du lage nye - men det tar jo litt tid dah :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 men ta backup - det gjorde ikke jeg, og mista alle filene jeg hadde på den ene partisjonen min da jeg triksa litt i partition magic. Lenke til kommentar
g0dzelf Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Hva er "Merge" ?? Er det vanskelig og bruke ?? g0dzelf Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Merge - sorry for at jeg brukte det ordet, men det heter merge i PM og betyr å slå sammen... Partition magic er ikke vanskelig å bruke i det hele tatt og et utrolig nyttig verktøy. Finnes sikkert andre bra programmer for dette oxo, men jeg kjenner kun til PM og er GODT fornøyd! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå