Bombay Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er ny på akam og ønsker kritikk - ris eller ros. Lenke til kommentar
colman Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Veldig mørkt, klarer ikke helt å se hva det er. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Fikk en ganske god stemning i bildet, men d var som colman sier, altfor mørkt til å se hva det er du har tatt bilde av Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Syntes bildet var veldig fint jeg, bra stevning, fin komposisjon osv. Litt mørkt, så jeg tok meg friheten til å gjøre det litt lysere.. Bigk Lenke til kommentar
Bombay Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hei Bildet er ikke så mørkt på skjermen min. Det var ganske undereksponert så jeg har justert det opp , men tydeligvis ikke nok. Takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Bombay Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ville forøvrig ikke lysne det for mye for ikke å ødelegge stemningen i bildet , men er selvfølgelig en fordel å se hva det er tatt bilde av. Lenke til kommentar
xgroove Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Synes bildet hadde en trollsk og intim stemning. Mend et kunne nok vært litt lysere. Helst ikke så lyst som bigkay sitt, grafikken ble ødelagt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå