total Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Finnes den nye iTunes 5.0 på med Norsk språk? Tør ikke oppdatere 4.6'en min i frykt for at den skal bytte språk til engelsk... Er også redd for at stjernene jeg har gitt mesteparten av sangene forsvinner hvis jeg laster ned den nye versjonen Noen som kan oppklare for meg? http://www.apple.com/itunes/overview/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg fikk til min forskrekkelse itunes 5.0 på norsk da jeg lasta ned, så det kan jeg skrive under på at finnes...men hvor får jeg engelsk versjon? stjernene er jeg heller usikker på dessverre. Lenke til kommentar
total Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 hehe. ser ut at du har motsatt problem som meg Jeg får gi det et forsøk da Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Før du installerer iTunes 5.0 kan du velge hvilket språk du vil ha det på (bla. bokmål eller engelsk), og stjernene eller noen av innstillingene dine forsvinner ikke hvis du installerer oppå den gamle versjonen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 jeg fikk ikke engelsk versjon, selv om jeg valgte det da jeg installerte. Tror de tvinger deg inn på norsk iTunes p.g.a. iTunes music store har åpna i norge. De vil ikke risikere at folk kjøper fra utenlandske iTunes music stores vel? (har vel noe med priser og slikt å gjøre?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå