Gå til innhold

Lineage 2, Final Fantasy XI eller SWG?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et nytt MMORPG spill å bryne meg med.

Så akkurat nå står det mellom Lineage 2 og Final Fantasy XI.

Først så lurer jeg på om dere har noen kjekke linker til noe som omhandler disse 2 spillene?

Så lurer jeg på hva dere syns er positivt og hva dere syns er negativt(hva dere liker og hva dere ikke liker med disse 2 spillene).

Og til slutt, hvilket spill annbefaler dere?

Kommer sikkert fler spørsmål ettervært :innocent:

Edit: Og vis dere skulle ønske å annbefale meg noe annet så kom med det.

(ikke kom med WOW, GW, SWG, AO, EQ for de har jeg prøvd)

Edit2: eller fikk litt lyst til å prøve swg igjen kansje...

Edit3: Ja står mellom 3 spill mest nå, swg, ffxi, og lineage 2.

Må si at det fristet mest med SWG akkurat nå siden det er en av de MMORPG spillene jeg spilte mest, det var også det aller første mmorpg spillet jeg testa..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar så langt!

Har tenkt til å skaffe meg et nytt mmorpg spill til mandagen, skjenner jeg bare må ha et nytt mmorpg spill å bryne meg med nå..

Så hadde vært fint om dere kunne sakt litt om de 3 spillene jeg nevner, slik at valget kansje blir litt lettere for meg :p

Lenke til kommentar
Prøvde bare en betaversjon av Lineage 2, men det inntrykket jeg fikk var ikke spesielt bra.

Final Fantasy XI derimot er et fantastisk spill, det tar lang tid å komme i gang, men får man først begynt er det umulig å slutte ^^

Regner med at du spiller FFXI da? :p virker sånn..

Du har vel ikke lyst til å fortelle litt mer om spillet da? er nemlig veldig usikker på hva jeg skal gå til innkjøp av... så hadde vært veldig fint med litt mer info om hva folk syns/mener om spillene.

Lenke til kommentar

Var i byen, og fant en åpen free records shop(for noen timer side) og da hadde de FFXI så da slo jeg til å kjøpte det.

Har ordna konto og slikt nå og spillet er installert, driver å oppdatere nå(2 timer igjen..) Så gleder meg til å få testa spillet.

Så en ting, er det slik at jeg må velge server og slikt? vis det hvor burde jeg starte? :p hadde vært greit å kansje blitt kjent/fått spillt med noen her fra forumet eller noe lignende værtfall.

Tar også imot tips om div. ting, hørt at FFXI kan være litt vrient i startern.

Lenke til kommentar

Lineage2 er og blir noe av det mest tidskrevende og kjedelige jeg har kommet bort i.

Man bruker ca 12 måneder på å nå maks lvl hvis man er en normal person (går på skole, jobber etc)

For å lvle dreper man de samme monsterne 5 millioner ganger, quester er like sjeldne som snø i sahara.

Dør man har man sjansen til å miste gear og man mister exp.

For å lykkes må man ebaye (kjøpe ingame currency for ekte penger altså)

da alt koster så fryktelig mye at det å skaffe 20 millioner Adena (penge typen)

vil ta deg 1 måned minst med farming.

End game gear koster kanskje 120 millioner..

Økonomien i spillet er styrt av farmere og.

Styr unna dette spillet hvis du ikke er en ekstrem hardcore spiller som vil ha "the challenge of your life".

:ermm:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Jeg spiller selv ffxi, og jeg må si det, det er for absolutt hardcore mmorpg folk, det er det proffeste mmorpg ute, altså, vansklig, tidskrevende, osv osv. Men det er gøy når du får flyten i det, du må for eksempel vie masse penger gjennom mange måneder på crafts, for å ha råd til equipment, så er det det å levle da, du er hele tiden avhengig av 5 andre folk for å levle over 10. Og når du kommer oppi nogenlunde høye levler, tar det fort rundt 5-6-7 timer for å gå opp en level, hvis da partyet ditt er fult effektivt

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si om FFXI så langt, men det er vel greit, eneste er at det er litt i det vanskligste laget har jeg lagt merke til, bare jeg kommer over det så regner jeg med at det blir mye artigere :)

Men har veldig lyst til å komme meg inn på Titan servern(har hørt det er en god del norske der) så om noen hadde hatt lyst til å gi meg et worldpass så hadde jeg blitt kjempe glad :D

En ting til, job/klassene, si jeg velger Red mage, kan jeg f.eks ta Ninja som en sub class senere da? fikk nemlig veldig lyst til å være ninja ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...