Gå til innhold

Er du fornøyd med din Fujitsui Siemens bærbare pc?


AT1S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er veldig stillegående. Ved vanlig windows/internett bruk spinner viften sjelden opp. Det er til og med en egen knapp som automatisk klokker den ned til 660 mhz. Batterilevetiden er ikke så veldig bra, rundt 2 timer med standard innstillinger, men med litt tweaking går det nok fint an å forbedre den. 2 timer er helt akseptabelt når den har et så pass kraftig skjermkort. Eneste negative innvending jeg har er at håndleddstøtten har en tendens til å bli litt varm.

Lenke til kommentar
Den er veldig stillegående. Ved vanlig windows/internett bruk spinner viften sjelden opp. Det er til og med en egen knapp som automatisk klokker den ned til 660 mhz. Batterilevetiden er ikke så veldig bra, rundt 2 timer med standard innstillinger, men med litt tweaking går det nok fint an å forbedre den. 2 timer er helt akseptabelt når den har et så pass kraftig skjermkort. Eneste negative innvending jeg har er at håndleddstøtten har en tendens til å bli litt varm.

2 timer..hm..det er lite.....blir for lite for meg..

Lenke til kommentar
Den er veldig stillegående. Ved vanlig windows/internett bruk spinner viften sjelden opp. Det er til og med en egen knapp som automatisk klokker den ned til 660 mhz. Batterilevetiden er ikke så veldig bra, rundt 2 timer med standard innstillinger, men med litt tweaking går det nok fint an å forbedre den. 2 timer er helt akseptabelt når den har et så pass kraftig skjermkort. Eneste negative innvending jeg har er at håndleddstøtten har en tendens til å bli litt varm.

Har litt lyst på en sånn maskin, men skremmer meg at håndleddstøtten blir varm !? Skal jo ikke være sånn..dessuten så jeg i en test at høyttalerene var dårlige ?

Lenke til kommentar
Den er veldig stillegående. Ved vanlig windows/internett bruk spinner viften sjelden opp. Det er til og med en egen knapp som automatisk klokker den ned til 660 mhz. Batterilevetiden er ikke så veldig bra, rundt 2 timer med standard innstillinger, men med litt tweaking går det nok fint an å forbedre den. 2 timer er helt akseptabelt når den har et så pass kraftig skjermkort. Eneste negative innvending jeg har er at håndleddstøtten har en tendens til å bli litt varm.

Er det et stort problem det med håndleddstøtten? Har du den modellen de testet i dinside.no (2 x 512 mb minne) eller har du "lillebroren"

Endret av ianrush
Lenke til kommentar
De har testet den med 2x512mb ram. Men HD'ene i FS maskinene er og utrolig avrme, og de sitter under håndleddet på høyre side.. I alle fall på min M3438. Kan bli litt for varmt og pcen har ligget med lokket på noen timer, ellers opplever jeg ingen problemer :)

Skjønner..vil du anbefale den til meg selv om den blir varm? Finnes jo ingen perfekte pc'r virker det som...

Lenke til kommentar
Er det et stort problem det med håndleddstøtten? Har du den modellen de testet i dinside.no (2 x 512 mb minne) eller har du "lillebroren"

Nei er ikke noe problem. Er faktisk herlig å varme seg på den når man sitter på et kaldt rom sånn som meg :) Jeg har den med 512mb, holder til å spille hl2 i 1280x800 med alt på high og 4xAA. Går smooth som bare det, bort sett fra litt småhakking når den skal laste inn ting i minnet i begynnelsen av en ny level. Tror nok jeg kommer til å oppgradere til 1024 mb etterhvert. Er billigere det enn å kjøpe den som kommer med 2x512mb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...